*lähtee etsimään lekaa jostakin*Sekin kuulostaa hyvältä. Mitä isompi vika, sitä suurempi leka. Voit samalla moukaroida koko selkarangan uusiksi, kiitos.
yritän kuitenkin silleen hellästi moukaroida ensin ja jos ei auta niin sitten voimalla.
*lähtee etsimään lekaa jostakin*Sekin kuulostaa hyvältä. Mitä isompi vika, sitä suurempi leka. Voit samalla moukaroida koko selkarangan uusiksi, kiitos.
:wave:Iltapäivää:wave:
Nyt iski tylsyys,ulkonakin oli ihan kettumaista. Kaikki kadonneet?
:Omä tulin juuri
:O
Näin muuten unta, että ketjulaiset oli jossain taloyhtiön tiloissa bilettämässä ja saunomassa. Siellä oli joku tunnistamaton nainen ja Lispetti hyppimässä alasti ja viihdyttämässä muita Oli muuten molemmilla pirun upeet kropat!
mä tahon kans tulla|Omä tulin juuri
*muiskis*:wave:
Täällä mie roikun.
olisko ollut enneuni:O
Näin muuten unta, että ketjulaiset oli jossain taloyhtiön tiloissa bilettämässä ja saunomassa. Siellä oli joku tunnistamaton nainen ja Lispetti hyppimässä alasti ja viihdyttämässä muita Oli muuten molemmilla pirun upeet kropat!
mä tahon kans tulla|O
Se oli kyllä brunette ja hänen nimi oli "Janna" tms Kasvoja en nähnyt, eli ehkä se olikin tinku. Hiusvärikuvan oon kerran nähnyt.se tuntematon upeenroppanen oli ehkä tinku
hänhän ei ole kuvia vissiin pahemmin levitellyt
mullahan onkin ihan jumalattoman upee kroppase tuntematon upeenroppanen oli ehkä tinku
hänhän ei ole kuvia vissiin pahemmin levitellyt
Se oli kyllä brunette ja hänen nimi oli "Janna" tms Kasvoja en nähnyt, eli ehkä se olikin tinku. Hiusvärikuvan oon kerran nähnyt.
Lissulla on upea kroppa ja jotakin muutakin.:O
Lissulla on upea kroppa ja jotakin muutakin.
Kinkkukiusaus tulossa uunissa ja heitin just poppis paketin jämät sinne lämpeemään . Salaattia myös kyytipojaksi .pootumuusii,lihapullia,poppiksia(niitä kariniemen uusia) ja salaattia. ehkä näillä saa vatsansa täyteen.kaikki muut itse tehtyjä mutta poppikset valmiskamaa.
oliko tavis poppiksii vai chili? mulla oli tavis mutta chilipoppikset odottaa jääkapissa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29577481:Kinkkukiusaus tulossa uunissa ja heitin just poppis paketin jämät sinne lämpeemään . Salaattia myös kyytipojaksi .
Taviksia nuo. Chilit on jo syöty. Pakkohan se oli näitä testata kun halvalla sai .oliko tavis poppiksii vai chili? mulla oli tavis mutta chilipoppikset odottaa jääkapissa.