The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Hauska tuo pg:n ilmoitus. Mä en vastaavaa uskaltais laittaa kun kerran osallistuin johonkin "minkälaisen treffi-ilmoituksen tekisit" ketjuun ja se oli joillekin turhan vakava paikka vaikka "ilmoitukseni" oli totaalisesti kieli poskessa (tai poskella) tehty... Varo vaan pg, pian sut tulkitaan sinkuksi :D
Eikä :LOL: Mä taidan muistaa sen ketjun.. mutten kyllä muista mitään erityistä kinaa :D
 
Professional Griefer
Ei siellä kai mitään kinaa sen kummemmin tullut, joku alkoi miettimään et tulee salat julki kun niin moni varattuna pidetty onkin sinkku tms
Aa.. just :D

No, musta ollaan sanottu että oon täysin keksitty hahmo. Ja sanottu myös, että olen kotiäiti joka kuvittelee äitiyden olevan työ. Olen ollut myös mm. anorektinen, kylmä palstapahis. Jossain vaiheessa olin myös mies. Sit vähä aika sitten olin työtön punavihervasemmistolainen tms :LOL: paras ikinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Voi,sanonko mitä!!! Kyllä mun tekis niin mieli vetää tänään räkkyä ja antaa vaan kaiken olla.. mikään ei sitte onnistu millään ja ketuttaa tää kilppari niin tosissaan!!! Tää rauhanen sais pikkuhiljaa lakata toimimasta kokonaan,niin loppuus tää helevetin moinen palelu ja väsy. Lääkitystä nosteltu nyt muutaman viikon välein,eikä loppua näy. Helvetti mää haluun päästä vihdoinkin normaaliin arkeen jo kiinni!!
Jouduin jo pyytämään tenttien uusintoihin,kun nukahdan joka kerta kun alan jotakin lukemaan ja ei vaan meinaa ymmärrys riittää enää normaaliinkaan asiaan..

Nyt vois sanua, jotta vituttaa!!

Kiitti ja anteeksi! |O
 
Professional Griefer
Mettäläinen :hug:

Mä kärsin alkoholismimasennuslorvikatarrista, mutta sen sietää siksi, koska tietää että itse pitää itteään siinä tilassa. En voi kuvitellakaan miltä tuntuu toi, kun ei vaan pysty vaikka haluaisi :( Lähetän vain halauksia ja toivon, että pian joku lääke tehoaa tuohon ja arki normalisoituu!
 
Mettäläinen :hug:

Mä kärsin alkoholismimasennuslorvikatarrista, mutta sen sietää siksi, koska tietää että itse pitää itteään siinä tilassa. En voi kuvitellakaan miltä tuntuu toi, kun ei vaan pysty vaikka haluaisi :( Lähetän vain halauksia ja toivon, että pian joku lääke tehoaa tuohon ja arki normalisoituu!
Lääkkeet kyllä auttaa,mutta kun olotila huononee kokoajan.. Autolla ajellu pitkään aikaan,kun ei uskalla.. ettei vahingossa käy niin,jottei muista rattia mutkassa kääntää .. viimeks kävi silleen..
Joten oon ajelematta.

Fibrossakin kipukausi alkanu täysillä jyllään.. kunhan lämpöseen asti sinnittelen,niin ehkä saan ens kevääks paperit koululta ulos.

Olisko jotain ilosempaa?? mää kun ruikutan niin kuin mikäkin Venäjän Keisari :D
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29575680:
Lääkkeet kyllä auttaa,mutta kun olotila huononee kokoajan.. Autolla ajellu pitkään aikaan,kun ei uskalla.. ettei vahingossa käy niin,jottei muista rattia mutkassa kääntää .. viimeks kävi silleen..
Joten oon ajelematta.

Fibrossakin kipukausi alkanu täysillä jyllään.. kunhan lämpöseen asti sinnittelen,niin ehkä saan ens kevääks paperit koululta ulos.

Olisko jotain ilosempaa?? mää kun ruikutan niin kuin mikäkin Venäjän Keisari :D
Aqua - Roses Are Red - YouTube

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä