The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Väsyttäis kauheesti, mut tulyy yöllä ne vieraat... Pitääköhän valvoa sinne asti vai odotanko puhelin päällä nukkuen niitä. Jos paan pedin valmiiksi niille?
 
kahvikirahvi
kuka sulle nyt keskellä yötä tulee kylään? paa pedit valmiiks ja sit otat pienet tirsat jos et jaksa valvoa sinne asti että tulevat.
Yks kaveri on lapista matkalla kohti eteläisempää suomea, ja pyyteli yöpaikkaa matkanvarrelle. Ei olla änhty yli vuoteen, niin lupasin koska on kiva nähä. Mutta sillä viivästy lähtö kun lapsenlikalla meni myöhään töissä tjsp niin pääsevät vasta yöllä tänne.
 
kahvikirahvi
Vitsi mun käy yhtä kaveria sääliksi, se aina välillä päivittelee fb.ssä, vähän liiankin avoimesti, sen ongelmista. Kaikki mahdollinen mielenterveysongelmista ja päihdeongelmista, luottotiedot menny ja sai häädön. Huokaus, niin kiva poika ja ajautunu väärille raiteille.

:|
 
kahvikirahvi
Mun piti syödä iltapalaks salaattia ja leipää, mut pp kukku niin myöhään etten enää jaksa. Tökin ny kännykällä viestiä sit sängystä.

Miten muuten asiamies on päätyny kaksplussalle, en muista koskaan kuulleeni.
 
kahvikirahvi
Kehuinko muuten jo et se mimmi kuka kommentoi facessa siihen mun uutispäivutykseen, nii sillä tais loppua argumentit kun se viimeks vetos siihen et afrikassa ei oo vettä eikä ruokaa ja lapsia kuolee nälkään.
 
Mun piti syödä iltapalaks salaattia ja leipää, mut pp kukku niin myöhään etten enää jaksa. Tökin ny kännykällä viestiä sit sängystä.

Miten muuten asiamies on päätyny kaksplussalle, en muista koskaan kuulleeni.
Harrastepalstani humööriketjussa kaveri laittoi linkin "pipukka punottaa"- ketjuun ja samaan aikaan oli sit "kelluvien rusinoiden ketju".
Ei siin muut tarvittu.
 
kahvikirahvi
Kelluvat rusinat on kyl legenda. Mä eksyin palstalle ihmettelemään sillon kun huomasin olevani raskaana eikä tilanne ollu oikein millään tavalla otollinen lapselle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä