The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie kiusin miun mirriä. Se haluaa taas leikkiä nouda leikkiä. Otin neljä hiirtä yhtäaikaa ja heittelin ne kaikki eri suuntiin. Toinen on ihan :O. Minkä hiiren perään nyt kuuluu juosta :O.

Oon mie vaan suloinen tapaus :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211579:
Mie kiusin miun mirriä. Se haluaa taas leikkiä nouda leikkiä. Otin neljä hiirtä yhtäaikaa ja heittelin ne kaikki eri suuntiin. Toinen on ihan :O. Minkä hiiren perään nyt kuuluu juosta :O.

Oon mie vaan suloinen tapaus :saint:
Oletko juoksuttanut taskulampun valoa pitkin poikin kämppää? Mun kissat sekos tästä leikistä, riehaantuvat ihan perusteellisesti.

Sinänsä outo nälkä, että mikään ei oikeen maistuis, mut paketillinen näkkäriä menis heittämällä???

Rokkapäivä on torstaisin. Rokka EI ole litkua. Toisekseen, annokseen sekoitetaan roimasti pilkottua sipulia ja sinappia.
mulla on rokka päivä millon haluan ja mun rokka on litkua,itseasiassa sen pitää olla litkua muuten en oikeen saa sitä alas menemään. sellanen paksu rokka on kamalaa. eikä sinne rokkaan kuulu laittaa mitään sipulei tai sinappei ja porkkanatkin jätän jos niitä on. toki syön porkkanaa muuten mutta en lämpimänä ja kypsennettynä.

Toinen mun kattien lempileikki oli kylppärissä veden metsästys. Laitoin hanan tiputtamaan pisaroita. Näitä vesipisaroita otettiin pää märkänä kiinni ja välillä käytiin lattialla lavuaarin alla katsomassa tippuisko sinnekin. Sitten taas takasin altaaseen. Senpä vuoksi opin pesemään hampaat suihkussa, kun katit aina täytti lavuaarin. Niitä pöhköjä on kyllä välillä ikävä.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä