tikkunekku:stick: on sitä parempaakin imeskeltävää kuin kessu
tikkunekku:stick: on sitä parempaakin imeskeltävää kuin kessu
Pirtelö...tikkunekku
Iltaa. Mikäs noitaneitoa noin ujostuttaa???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211382:
Huh... mie luulin, että mie tulin väärään paikkaan kun täällä oli niin vähän tullut eilisen illan jälkeen tekstiä :|.Iltaa. Mikäs noitaneitoa noin ujostuttaa???
nams! heti tänne mansikka ja kiivi pirtelötPirtelö...
Saat nuo kaikki. Sinulle ne teinkin.nams! heti tänne mansikka ja kiivi pirtelöt
Et tieteskään saa. Eihän ny nukkumaan sevvuoksi sovi mennä, että on väsynyt.Saako mennä jo nukkuu..on ollu niin uuvuttava päivä ja nälkäkin on koko ajan:kieh:
mutta ei tossa ollut lakua...mutta mäkin voisin ottaa sellasen. jos mansikka ja kiivi eturuuaks ja laku jälkkäriksSaat nuo kaikki. Sinulle ne teinkin.
Oma suosikkimaku on laku.
Miekin haluun nukkumaan :snotty:Saako mennä jo nukkuu..on ollu niin uuvuttava päivä ja nälkäkin on koko ajan:kieh:
Terävä havainto. Lakupirtelö ei eläny niin kauaa, että olisi ehtinyt edes kuvaan, saati jakeluun.mutta ei tossa ollut lakua...mutta mäkin voisin ottaa sellasen. jos mansikka ja kiivi eturuuaks ja laku jälkkäriks
Saat miulta toisen paketin. Mie en tykännyt kun ei maistunut miltään :kieh:.Otin aamulla pakkasesta hernekeiton sulamaan et söisin sitä nyt iltasella kun kotiin tulen,kun ei oikeen mikään vieläkään maistu niin ajattelin että se olis helppo syödä kun on vaan sellasta litkua. mutta ostinkin sitten näitä
niin saanko syödä koko paketillisen vain näitä....pitkästä aikaa ostin ja voi että kun maistuu hyvältä
Nurkkanäkkäriä lisää mä pistän vaan levitettä päälle ja syön sellasenaan,en välitä laittaa muuta päälle. mä tykkään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211467:Saat miulta toisen paketin. Mie en tykännyt kun ei maistunut miltään :kieh:.
muakin nukuttais mutta en nyt enää ota tirsoja,ainakaan tietosesti. emmerdale pitää hereillä. meen sitten 10 aikaan,muuten menisin jo varmaan 9 jälkee mutta tulee taivaan tulet ja se pitää katsoa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211458:Miekin haluun nukkumaan :snotty:
joo... otetaan nuo siulle nurkkaan . Mut et sitten murustele miun pyllyn alle :kieh:.Nurkkanäkkäriä lisää mä pistän vaan levitettä päälle ja syön sellasenaan,en välitä laittaa muuta päälle. mä tykkään.
enhän mää sille mitään voi jos istut murujen päälle ja ne pistelee pyllyä:saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211496:joo... otetaan nuo siulle nurkkaan . Mut et sitten murustele miun pyllyn alle :kieh:.
Sinänsä outo nälkä, että mikään ei oikeen maistuis, mut paketillinen näkkäriä menis heittämällä???Otin aamulla pakkasesta hernekeiton sulamaan et söisin sitä nyt iltasella kun kotiin tulen,kun ei oikeen mikään vieläkään maistu niin ajattelin että se olis helppo syödä kun on vaan sellasta litkua. mutta ostinkin sitten näitä
niin saanko syödä koko paketillisen vain näitä....pitkästä aikaa ostin ja voi että kun maistuu hyvältä
Olen ihan varma siitä, että perustuslaki kieltää näkkärinsyönnin vuoteessa. Nurkkaa ei pykälässä taida olla erikseen mainittu, mut sitä sopii soveltaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29211496:joo... otetaan nuo siulle nurkkaan . Mut et sitten murustele miun pyllyn alle :kieh:.
Nauti rauhasta. Edes hetken aikaa :hug:Huh, hetki hiljaisuutta. Mies vei pikku-räyhänhengen hetkeksi ulos. Pienemmällä vielä vähän räkätautia ja on kiukkuinen, kun ei pääse tarhaan.
muista vanha 20% sääntö, sen viimesen 20%:in viilaamiseen menee 80% kokonaisajastanysv nysv nysv
En saa tehtävää palautettua kun viilaan vaan pilkkua loputttomiin :snotty: