The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29209088:
Kuka voisikaan kieltäytyä :rolleyes:
No hyvä! Pääsen neljältä töistä huomenna, aletaan sitten puhisemaan. Kyseessä siis varaston tyhjentäminen kaikesta vuosien aikana kertyneestä ylimääräisestä tavarasta, kun ei meinaa enää uudet sopia tilalle. Toki sitten tämä työ palkitaan... Toisenlaisella puhinalla. ;)

Professional Griefer
Hola hola hola !
Modern Family nyt AVA:lta, Sofia Vergara on maailman kuumin nainen :D
Jos ois aikaa, eikä mjulla jolisi kjielisä sellaista tiettyä korostusta, josta en pääse yli niin opiskelisin kyllä sähläysespanjaa. Olisin siinä niin hyvä elekielineni.

Mitäs teil kuuluu =)

No hyvä! Pääsen neljältä töistä huomenna, aletaan sitten puhisemaan. Kyseessä siis varaston tyhjentäminen kaikesta vuosien aikana kertyneestä ylimääräisestä tavarasta, kun ei meinaa enää uudet sopia tilalle. Toki sitten tämä työ palkitaan... Toisenlaisella puhinalla. ;)
Selvän teki :D.

Arvatenkin palkinnoksi saa jatkaa imuroinnilla ja lattioiden moppaamisella :kieh:

Mun viihetupakointini on aina johtanut lipsumisen myötä uudelleen tupakointiin.
Vaikka välissä on ollut vuosikin.

En tiedä myydänkökään enää niitä pienempiä askeja, joissa oli vaan 10 savuketta.
Sellaisen kun osti ja ajatteli että näin pysyisi illan kohtuudessa ja aamulla sitten huomasi ostaneensa useamman sellaisen... jos vaan ihan muutaman tupakan-askin.:ashamed:

Mä en ole uskaltanut maistaa yli 13 vuoteen.

Hola hola hola !
Modern Family nyt AVA:lta, Sofia Vergara on maailman kuumin nainen :D
Jos ois aikaa, eikä mjulla jolisi kjielisä sellaista tiettyä korostusta, josta en pääse yli niin opiskelisin kyllä sähläysespanjaa. Olisin siinä niin hyvä elekielineni.

Mitäs teil kuuluu =)
Kashmar, Peegee, eipä oo taas näkyny:|

Mitäpä täällä, palastissa kaaikki hjuvin.:)

Sofia who?:D

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29209125:
Selvän teki :D.

Arvatenkin palkinnoksi saa jatkaa imuroinnilla ja lattioiden moppaamisella :kieh:
Sitä ei tartte pelätä; mä olen ulkoistanut siivoamisen teineille täysin ja se kyllä näkyy viikkorahassa. Paitsi mun makuuhuonetta ne ei siivoa ja sekin näkyy. Varsinkin toimistopöydästä. :D
Mutta nyt menen sinne nukkumaan...

Jos on mahdollisuus, että jää uudelleen pysyvästi koukkuun, silloin se on. Muussa tapauksessa sitä voidaan katsoa läpi sormien.
Äläs ny puhu läpiä päähäsi. Jokseenkin jokainen juoppokin sanoo, että voin olla ilman jos tahdon, mutta kun en tahdo. Ihan sama mekanismi on röökissä.

Melko moni lakko/lopetus on kariutunu just siihen yhteen. Meikäläiselläkin. Joskus muinoin sorruin polttamaan kaljalla ollessani. Annoin sit sen tavallaan ittelleni anteeks ja tuumin antaa ittelleni luvan kaljan kans poltella. Muutaman päivän päästä marssin suoraan duunista pubiin ja kaks ekaa röökiä oli palanut ennenkuin tuoppi oli tiskillä.

Juu, taitaa olla kolkytä vuotta röökaamista täynnä. Eroon pitäis päästä. Mut kun en mä muutakaan taitoa ole noin hyvin oppinut, niin milläs korvaat.

Mut silti, tän viikon saldo 0!!!

Mun viihetupakointini on aina johtanut lipsumisen myötä uudelleen tupakointiin.
Vaikka välissä on ollut vuosikin.

En tiedä myydänkökään enää niitä pienempiä askeja, joissa oli vaan 10 savuketta.
Sellaisen kun osti ja ajatteli että näin pysyisi illan kohtuudessa ja aamulla sitten huomasi ostaneensa useamman sellaisen... jos vaan ihan muutaman tupakan-askin.:ashamed:

Mä en ole uskaltanut maistaa yli 13 vuoteen.
Toihan on hienoa! Mistä lie sais tollasen selkärangan. En oikein mielelläni ole edes harkinnut lopettavani tota sauhunaattorin käyttöä.:|

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä