kahvikirahvi
Eihän miehiä kuulu kuunnella? Eihän?ei sittekään
se kessun tupakointi alkaa het uudelleen jos ottaa yhetki savut
älä kysy mistä tiedän :snotty:
Vähän teki mieli imasta.
Eihän miehiä kuulu kuunnella? Eihän?ei sittekään
se kessun tupakointi alkaa het uudelleen jos ottaa yhetki savut
älä kysy mistä tiedän :snotty:
No hyvä! Pääsen neljältä töistä huomenna, aletaan sitten puhisemaan. Kyseessä siis varaston tyhjentäminen kaikesta vuosien aikana kertyneestä ylimääräisestä tavarasta, kun ei meinaa enää uudet sopia tilalle. Toki sitten tämä työ palkitaan... Toisenlaisella puhinalla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29209088:Kuka voisikaan kieltäytyä
eli ikinä ei voidaJos on mahdollisuus, että jää uudelleen pysyvästi koukkuun, silloin se on. Muussa tapauksessa sitä voidaan katsoa läpi sormien.
No vittu!Huominen ei sovi, on muita suunnitelamia :|*
Puhisee kiukusta kun palkka on liian pieni?No hyvä! Pääsen neljältä töistä huomenna, aletaan sitten puhisemaan. Kyseessä siis varaston tyhjentäminen kaikesta vuosien aikana kertyneestä ylimääräisestä tavarasta, kun ei meinaa enää uudet sopia tilalle. Toki sitten tämä työ palkitaan... Toisenlaisella puhinalla.
Tämä on vähän ihmisestä kiinni. Jos itse lopettaisin nyt, tiedän, etten enää koskaan voisi hatsiakaan polttaa.eli ikinä ei voida
:stick: on sitä parempaakin imeskeltävää kuin kessuEihän miehiä kuulu kuunnella? Eihän?
Vähän teki mieli imasta.
Saa siivota vielä sun autonkin?No hyvä! Pääsen neljältä töistä huomenna, aletaan sitten puhisemaan. Kyseessä siis varaston tyhjentäminen kaikesta vuosien aikana kertyneestä ylimääräisestä tavarasta, kun ei meinaa enää uudet sopia tilalle. Toki sitten tämä työ palkitaan... Toisenlaisella puhinalla.
Ehei, palkanmaksu on runsas ja palkitseva. Maksutapana natural-Visa.Puhisee kiukusta kun palkka on liian pieni?
No sitä en kyllä laittaisi siivoamaan edes ex-vaimoani.Saa siivota vielä sun autonkin?
Selvän teki .No hyvä! Pääsen neljältä töistä huomenna, aletaan sitten puhisemaan. Kyseessä siis varaston tyhjentäminen kaikesta vuosien aikana kertyneestä ylimääräisestä tavarasta, kun ei meinaa enää uudet sopia tilalle. Toki sitten tämä työ palkitaan... Toisenlaisella puhinalla.
:xmas:Et jompikumpi pää on suuressa vaarassa lyhentyä ratkaisevasti tein mitä vaan? Tän diilin ehdot ovat kannaltani kyl aika epikset.
Kashmar, Peegee, eipä oo taas näkyny:|Hola hola hola !
Modern Family nyt AVA:lta, Sofia Vergara on maailman kuumin nainen
Jos ois aikaa, eikä mjulla jolisi kjielisä sellaista tiettyä korostusta, josta en pääse yli niin opiskelisin kyllä sähläysespanjaa. Olisin siinä niin hyvä elekielineni.
Mitäs teil kuuluu =)
Sitä ei tartte pelätä; mä olen ulkoistanut siivoamisen teineille täysin ja se kyllä näkyy viikkorahassa. Paitsi mun makuuhuonetta ne ei siivoa ja sekin näkyy. Varsinkin toimistopöydästä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29209125:Selvän teki .
Arvatenkin palkinnoksi saa jatkaa imuroinnilla ja lattioiden moppaamisella :kieh:
Äläs ny puhu läpiä päähäsi. Jokseenkin jokainen juoppokin sanoo, että voin olla ilman jos tahdon, mutta kun en tahdo. Ihan sama mekanismi on röökissä.Jos on mahdollisuus, että jää uudelleen pysyvästi koukkuun, silloin se on. Muussa tapauksessa sitä voidaan katsoa läpi sormien.
Hyvää yötä PK :kiss:Nyt täytynee kyllä lopettaa tämä pikapyrähdys ja mennä nukkumaan. Huomenna pitää tehdä töitä, käydä siivoamassa varasto ja takas töihin illaksi. Palataan huomenna asiaan, pidemmäksi aikaa!
Hyvät yöt kaikille ! :kiss:
Toihan on hienoa! Mistä lie sais tollasen selkärangan. En oikein mielelläni ole edes harkinnut lopettavani tota sauhunaattorin käyttöä.:|Mun viihetupakointini on aina johtanut lipsumisen myötä uudelleen tupakointiin.
Vaikka välissä on ollut vuosikin.
En tiedä myydänkökään enää niitä pienempiä askeja, joissa oli vaan 10 savuketta.
Sellaisen kun osti ja ajatteli että näin pysyisi illan kohtuudessa ja aamulla sitten huomasi ostaneensa useamman sellaisen... jos vaan ihan muutaman tupakan-askin.:ashamed:
Mä en ole uskaltanut maistaa yli 13 vuoteen.
Kas kun mää lopetinki silleen et olin viikkoja ilman ja viihteellä maistelin.eli ikinä ei voida
Hattaran kuvia.:kiss:Ai jumankekkele, pakko lähtee nukkuun. Ja hymiötkään toimi stana. *haukotushymiö*
Ja muistakaaki olla aivan jumalattoman tuhmasti :attn: