The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no meeppä tiiä, huonoimmissa vehkeissä on vaatimaton savuntuottokyky=pieni sähköteho ja silti akku ei kestä kuin pari imasua

mutta kukin tyylillään
Joo, mut siit huolimatta ne litkut on se mil raha tehdään, ei itte laite.

Mut tos ilmoituksessa ny ei ollu mitään infoa mistään. Ei akusta, ei aloituspakkauksen sisällöstä, nikotiinimääristä tai mitä heillä on sit jatkossa tilattavissa ja mil hinnalla. Ei tosiaankaan kiinnosta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
no meeppä tiiä, huonoimmissa vehkeissä on vaatimaton savuntuottokyky=pieni sähköteho ja silti akku ei kestä kuin pari imasua

mutta kukin tyylillään
Sellanen hyvä pää, mihin voi vaihtaa "sisuskalut" on paltiarallaa alle 6€ kpl, "vaihtopää" on 2,50€kpl, hyvä akku 1100mah alle 13€. Nesteet ei kovin kalliita.

Tolla pärjää todella hienosti.

Joo, mut siit huolimatta ne litkut on se mil raha tehdään, ei itte laite.

Mut tos ilmoituksessa ny ei ollu mitään infoa mistään. Ei akusta, ei aloituspakkauksen sisällöstä, nikotiinimääristä tai mitä heillä on sit jatkossa tilattavissa ja mil hinnalla. Ei tosiaankaan kiinnosta.

joka alkaa sauhunaattoriksi ei välttis hommaa laitetta ja litkuja samasta paikasta

siis jos yhtään ajattelee pidemmän päälle

Mut täytyy sanoa että sai tehdä hieman tutkimustyötä ennen kuin löys tollaset hyvät.

Kiitos kivasta seurasta.:kiss:

Mäpä kattelen sen Emmerdalen vielä ja sitten kellahdan.

Hattaran kuvia kun ummitelette öögianne. :wave:

Huomenta! Voitteko kuvitella hämmästystäni, mulle selvis just että jos menee ajoissa nukkumaan niin herää aamulla ihan omia aikojaan ennen kahdeksaa. Olen ällikällä lyöty :O

Multa on kadonnut tästä se muotoilupalkki missä on formatointi, hymiöt jne :mad:

kahvikirahvi
Huomenta! Voitteko kuvitella hämmästystäni, mulle selvis just että jos menee ajoissa nukkumaan niin herää aamulla ihan omia aikojaan ennen kahdeksaa. Olen ällikällä lyöty :O

Multa on kadonnut tästä se muotoilupalkki missä on formatointi, hymiöt jne :mad:
I refuse to believe this.

Yllättävän sitä itekin herää seiskalta muutaman kaljan jälkeen, kun kaverin herätyskello huutaa torkkua viidestä asti.... Mut nyt pikaihmistäytyminen ja sit töitöi. Myttyselle tui tui :kiss:

IhanaValo
Oivoi, nyt on pää taas sekasin. Tänään oli tutustumiskäynti toiseen toimintapaikkaan. Jännitti päivällä ja nyt ahdistaa, niin paljon infoa tuli ja mielenkiintoiselta vaikuttaa mut mut..pitää miettiä ja kysellä jos sinne ees sais joitain tutumpia tyyppejä sieltä nykypaikasta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä