Laitetaan yötadiosta jotain muuta:Mä pohdin täällä elämääni, valintojani ja karille mennyttä avioliittoa. Ehkä vähän liian syvällisiä
väsyneellä mielellä - pitäisi varmaan mennä nukkumaan ja ottaa Jesse Kaikurannan Järjetön rakkaus pois soimasta.
Enkä taatusti tunnusta enää aamulla, että kaltaiseni sivistymätön 37-vuotias äijänköriläs on kuunnellut moista.
Parempi vaihtoehto. Mitä helvettiä minäkin enää näitä vanhoja asioita itsekseni vatkaan.Laitetaan yötadiosta jotain muuta:
[video=youtube;6x_23pHoGYs]http://www.youtube.com/watch?v=6x_23pHoGYs[/video]
Elämä on kirja. Kaikki luvut ei ole kivaa luettavaa ja monasti tekee mieli laittaa silmät kiinni ja olla lukematta. Mut sulla ja mulla se kirja on vasta puolessa välissä, tai mulla vissiin vähän yli. Kirjailija ei kerro juonta etukäteen, eikä sitä miten kirja päättyy. Saattaa olla ne parhaat luvut vielä edessäkin?Parempi vaihtoehto. Mitä helvettiä minäkin enää näitä vanhoja asioita itsekseni vatkaan.
Mutta kaippa se vaan on niin, että vaikken pysty enää itseäni kuvittelemaan yhdessä ex-rouvani kanssa ja sen viimeisten aikojen käytös oli niin loukkaavaa kuin olla ja voi, tulen varmaan rakastamaan sitä paskiaista loppuelämäni. Tai ainakin sitä versiota, jonka kanssa olin yhdessä 18 vuotta ja tein kaksi lasta, en sitä, jonka heitin ulos.
Mutta nyt riittää, minä en hempeile !
Ei oo todellista Noihan on yhtä hyviä matikkaneroja kun mää Luulin olevani ainutlaatuinen.
Ei nyt ihan, mutta melkein :ashamed:.Huomentapäivää.
Aamulennolla?
Hello :wave:Hello :wave:
En ole koskaan ajanut autoa. Ei ole korttia.Huomenta, tjtn.
Mites muuten naiset, autoiletteko vai onko kaikki siirtyny luudan käyttöön..?
Sheikki varoittaa: Autoilu vahingoittaa munasarjoja | Yle Uutiset | yle.fi
Myttynen :wave:Huomenta, tjtn.
Juu juu, tuokin vois selittää jotain... Onneks en noilla munasarjoilla enää mitään tee, joten edelleen fiiliksen mukaan otan alle auton tai luudan.Huomenta, tjtn.
Missähän vaiheessa tuon sheikin lääketieteen opinnot mahtaa olla?Huomenta, tjtn.
Sama tilanne täälläkin..tai no, kokeilin kerran mökillä ajamista..en oo sen jälkeen kokeillut. Mies motkotti siitäkin kerrasta, meinasin toisen sivupeilin jättää matkalle :snotty:En ole koskaan ajanut autoa. Ei ole korttia.
Sama tilanne täälläkin..tai no, kokeilin kerran mökillä ajamista..en oo sen jälkeen kokeillut. Mies motkotti siitäkin kerrasta, meinasin toisen sivupeilin jättää matkalle :snotty:
Otin kuvan:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29042200:
Ei auta edes loitsut :kieh:. Pakko mennä pähkäilemään noitakoulun oppeja :wave:.
En voi kuvailla miten sanattoman kateellinen olen. Minäkin haluan ajettavan mökin |OSama tilanne täälläkin..tai no, kokeilin kerran mökillä ajamista..en oo sen jälkeen kokeillut. Mies motkotti siitäkin kerrasta, meinasin toisen sivupeilin jättää matkalle :snotty: