*kops* Auts! No, täshän mie oon .Iltaa
Hiljennä vauhtia ettet pyyhällä meidän ohi.
*kops* Auts! No, täshän mie oon .Iltaa
Hiljennä vauhtia ettet pyyhällä meidän ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29043720:*kops* Auts! No, täshän mie oon .
Et varmaan millään arvaisi mitä just syön . Tää on ihan liian hyvää :kieh:
:kieh: Menit sitten paljastamaan miten ahkera olin :snotty:.Otin kuvan:
jätskiä ?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29043733:Et varmaan millään arvaisi mitä just syön . Tää on ihan liian hyvää :kieh:
ja taidan ottaa lisääkin .jätskiä ?
Jep. Mulla kävi sillain et tossa aiemmin mainittemassa tilanteessa mulla oli vielä letka autoja perässä ilman turvaväliä, niin vaikka nokkakolarilta säästyinkin niin ei ollu kaukana että olis ne takana ajavat tullu perään. Sen verran suhareita on tullu nähtyä että tekis mieli kieltää autot lailla tai tehdä autokoulusta kymmenvuotinen :kieh:Ne muuten on. Kesällä kun ajeltiin Suomea pitkin niin välillä näki aivan skitsoja ohittelijoita, painavat viiden auton ohi just ennen mutkaa jne.
Pieni ilkiö sisälläni pääsi irti... Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29043744::kieh: Menit sitten paljastamaan miten ahkera olin :snotty:.
:O vitsi mie muuten näytän nuorelta. Hyvät liemet on ollut
Mie oon sellainen pieni kiusaus jo itsessään :saint:Pieni ilkiö sisälläni pääsi irti... Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia.
Voi tovi mennä ellen sattuisi jotain tehokasta loitsua keksimään : /.Ei tartte palauttaa ennen kun menee puhe perille :kieh:
:| voi höh, pöh ja pah. Mie annan siulle oikein monta :hug: :hug: :hug:Myöhäisiltaa :wave:
Nyt saa antaa haleja jos tykkää...ollut tosi huono päivä eikä eilinenkään ilta mennyt ihan putkeen.Ei tässä mitään hätää ole ja huomenna on uusi ja toivottavasti parempi päivä. Ei mistään vakavasta kyse kuitenkaan mutta mielipahaa vaan.