The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä pohdin täällä elämääni, valintojani ja karille mennyttä avioliittoa. Ehkä vähän liian syvällisiä
väsyneellä mielellä - pitäisi varmaan mennä nukkumaan ja ottaa Jesse Kaikurannan Järjetön rakkaus pois soimasta.
Enkä taatusti tunnusta enää aamulla, että kaltaiseni sivistymätön 37-vuotias äijänköriläs on kuunnellut moista.
 
Mä pohdin täällä elämääni, valintojani ja karille mennyttä avioliittoa. Ehkä vähän liian syvällisiä
väsyneellä mielellä - pitäisi varmaan mennä nukkumaan ja ottaa Jesse Kaikurannan Järjetön rakkaus pois soimasta.
Enkä taatusti tunnusta enää aamulla, että kaltaiseni sivistymätön 37-vuotias äijänköriläs on kuunnellut moista.
Laitetaan yötadiosta jotain muuta:

[video=youtube;6x_23pHoGYs]http://www.youtube.com/watch?v=6x_23pHoGYs[/video]
 
Laitetaan yötadiosta jotain muuta:

[video=youtube;6x_23pHoGYs]http://www.youtube.com/watch?v=6x_23pHoGYs[/video]
Parempi vaihtoehto. :D Mitä helvettiä minäkin enää näitä vanhoja asioita itsekseni vatkaan.

Mutta kaippa se vaan on niin, että vaikken pysty enää itseäni kuvittelemaan yhdessä ex-rouvani kanssa ja sen viimeisten aikojen käytös oli niin loukkaavaa kuin olla ja voi, tulen varmaan rakastamaan sitä paskiaista loppuelämäni. Tai ainakin sitä versiota, jonka kanssa olin yhdessä 18 vuotta ja tein kaksi lasta, en sitä, jonka heitin ulos.
Mutta nyt riittää, minä en hempeile !
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Parempi vaihtoehto. :D Mitä helvettiä minäkin enää näitä vanhoja asioita itsekseni vatkaan.

Mutta kaippa se vaan on niin, että vaikken pysty enää itseäni kuvittelemaan yhdessä ex-rouvani kanssa ja sen viimeisten aikojen käytös oli niin loukkaavaa kuin olla ja voi, tulen varmaan rakastamaan sitä paskiaista loppuelämäni. Tai ainakin sitä versiota, jonka kanssa olin yhdessä 18 vuotta ja tein kaksi lasta, en sitä, jonka heitin ulos.
Mutta nyt riittää, minä en hempeile !
Elämä on kirja. Kaikki luvut ei ole kivaa luettavaa ja monasti tekee mieli laittaa silmät kiinni ja olla lukematta. Mut sulla ja mulla se kirja on vasta puolessa välissä, tai mulla vissiin vähän yli. Kirjailija ei kerro juonta etukäteen, eikä sitä miten kirja päättyy. Saattaa olla ne parhaat luvut vielä edessäkin?
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Huomenta vaan kaikille! Oli kiva ilta lempiystävän kanssa, kaikki boolikin meni. Nyt on elämä siinä vaiheessa et taidan käydä hakemassa levyn suklaata kaupasta, kiivetä sänkyyn peiton alle ja kattoa Kung fu pandan.
Sen jälkeen voisin sit harkita pyytää puolikkaat tänne, on vähän ikävä pientä vaippapyllyä jo. Mutta en viitsi vielä kysellä perään, se ei kuitenkaan osaa vielä tuoda mulle särkylääkettä pyydettäessä :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Huomenta, tjtn.

Mites muuten naiset, autoiletteko vai onko kaikki siirtyny luudan käyttöön..?
Sheikki varoittaa: Autoilu vahingoittaa munasarjoja | Yle Uutiset | yle.fi
Missähän vaiheessa tuon sheikin lääketieteen opinnot mahtaa olla?

Jotenkin veikkaan, että lausunto ei liity munasarjoihin mitenkään, vaan pikemminkin siihen, että autoileva nainen on poissa nyrkin ja hellan välistä ja voi helposti viedä ne munasarjansa halutessaan muualle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä