• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;28897840:
Menköön tinku!
minne mä menisin? lähenkö utsjoki-kevo akselille vai hyppäänkö lentokoneeseen ja meen timbuktuun? vai meenkö tosta muutaman kilsan niin pääsen nukuksimaan kainaloon vai meenkö ihan omaan sänkyyn? vaihtoehtoja on.
 
kahvikirahvi
Lopettakaas toi vääntö. Kukaan, toistan, KUKAAN ei nuku anopin vieressä vapaaehtoisesti. Paitsi appi, mutta ei välttämättä sekään kovin mielellään.

HY!
 
Onhan se nyt kuukaudessakin "jo" 80km, mieti paljonko vuodessa, ja mitä silläkin rahalla ostais.
Mää voin alkaa sun äidiks, niin voidaan yhdessä laskeskella sulle järkevää taloutta :D
Muutan muuten itekin nyt toiseen asuntoon, niin jää rahaa vähän ylimääräseenkin kun asumiskulut pienenee :)

Lisäys, muutan siis maailman parhaasta vuokra-asunnosta, tilavasta ja vasta remontoidusta. pihallisesta rivarikolmiosta kerrostalokaksioon, ihan vaan siksi koska tiedostan miten paljon helpompaa elämä on kun on enemmän rahaa käytettävissä ruokaan ja muihin menoihin, ja sitten voi ostaa vähän ekstraakin. Eikä mun oo yksinäni järkeä muutenkaan maksaa näin isoa vuokraa, eikä me pp.n kanssa kahdestaan tarvita oikeasti näin isoa asuntoa.
No totta siinä mielessä, että pienistä puroista ne isot joet kasvavat.
Mutta mä en kyllä kykene täältä ihan hevillä lähtemään, ennemmin teen vielä enemmän töitä; äiti on aikanaan yksinhuoltajana tämän talon mulle ja itselleen ostanut, sittemmin olen aikuisiällä tämän äidiltä ostanut, laajentanut, remontoinut, kasvattanut lapset... En kyllä täältä lähde muuta kulumalla.

Mutta hyvä, että sä olet saanut asiat reilaan. :) Mun täytyy alkaa metsästämään lisää töitä.
 
Huomenta!

olipa huono yö,menin yhen maissa nukkumaan ja heräsin vähän väliä kun vatsaa sattui.sit 7 ylös ja pyykkikone jylläämään ja siks aikaa nukkumaan ,heräsin linkousääneen ja pistin pyykit kuivaa ja menin takas sänkyy ja nousin 10 maissa. Ajattelin josko sais tänää lähettyä vähän tonne isompaan cityyn katselee jos vaikka löytäs jotain kivaa.mitään en tarvii mutta jos vaikka löytyis kun ei mitään erityistä etsi.
 
Päivää ! Lähdin eilen kaverin kanssa iltakahville ja menikin sitten melkein yhteen, ennen kuin olin kotona. Nyt sitten tämä päivä pitäisi tehdä tietokoneella töitä - hitto, mä olen niin paljon parempi itse työssä, kun tämän paperimateriaalin tuottamisessa. Noh, pakko sekin on joskus tehdä, viime tingassa totta kai. :)
 
Olen samaa mieltä Kirahvin kanssa, leipäjuusto on hyvää. =)

Multa on ihan veto pois, vaikka vaan pari tuntia tänään tehnyt tietokoneella töitä, muuten levännyt ja niin väsyttää että... Poijjan kun kävin hakemassa kotiin, matkaa oli 4 km ja ei millään olisi jaksanut ajaa. Mikähän hitto ny sitten väsyttää?
 
kahvikirahvi
Olen samaa mieltä Kirahvin kanssa, leipäjuusto on hyvää. =)

Multa on ihan veto pois, vaikka vaan pari tuntia tänään tehnyt tietokoneella töitä, muuten levännyt ja niin väsyttää että... Poijjan kun kävin hakemassa kotiin, matkaa oli 4 km ja ei millään olisi jaksanut ajaa. Mikähän hitto ny sitten väsyttää?
Mulla on kans ihan veto pois. Ajattelin ottaa mukillisen kahvia ja röhnähtää sohvan nurkkaan kirjan kanssa (telkkari saa toimia kahvitauon verran lapsenvahtina).

Meikä kävi tänään ikkunanpesukeikalla yhden tutun eläkeläisen luona, oli pikkusen pelottavaa kun ei se tajunnut varoittaa etukäteen että on vanhat ikkunat - saranattomat. Hyvä hoksata siinä vaiheessa kun ikkuna on putoomassa päälle.
 
Leipäjuusto on namia :p! Tai...kumisaapasjuusto, kuten meijen esikoinen sitä kutsuu :snotty: :D...

Mä en niin ala tuota meijen eteistä :kieh:! Se on niin tasan tarkkaan saanut taas sen räjäytysukaasin, jotta! Ei hiivatti, se on oikea suunnittelun kukkanen koko paikka. Ei tartte kuin ohi mennä, niin "johan tuntee elävänsä"...paineet suonissa vaan ryskää :D. En tiie, mitä sille pitäs tehdä...tai no sen miljoona suunnitelman tynkää on kyllä paperilla ja sen vieressä mutta kun kaikki tuntuu tökkivän. Että sopeudupa sitten kaaokseen :D...eli tuumataanpa vielä!

Siivotessa mennyt huolella aikaa...onneksi olen hippelöinyt ulkosallakin ihastelemassa tätä ihanaa keliä! Oi että, saakin tämmöstä mahtavaa auringon lekottelua olla huolella koko ens kuunkin ajan... Vatturytökasakin jonniin verran edistynyt mutta se on semmonen operaatio, että ei kirvoita ainakaan nyt mitään muuta kuin pärrääviä kielikuvia :p... Ja hienoinen epäilys on siitä, että tuskinpa ehdin/ehdimme sitä tässä tehdäkään valmiiksi kun tuo syksy hiipii kuitennii kimppuun...

Ja. Oon tässä aika löyhästi aatellu, josko sitä oikein tsihhauttas illemmalla...sillain heittäis reteesti tasoittavalle tunikatömpsykäiset :p :D....vois tehä terää tälle eukkoimmeiselle!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä