• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onhan se nyt kuukaudessakin "jo" 80km, mieti paljonko vuodessa, ja mitä silläkin rahalla ostais.
Mää voin alkaa sun äidiks, niin voidaan yhdessä laskeskella sulle järkevää taloutta :D
Muutan muuten itekin nyt toiseen asuntoon, niin jää rahaa vähän ylimääräseenkin kun asumiskulut pienenee :)

Lisäys, muutan siis maailman parhaasta vuokra-asunnosta, tilavasta ja vasta remontoidusta. pihallisesta rivarikolmiosta kerrostalokaksioon, ihan vaan siksi koska tiedostan miten paljon helpompaa elämä on kun on enemmän rahaa käytettävissä ruokaan ja muihin menoihin, ja sitten voi ostaa vähän ekstraakin. Eikä mun oo yksinäni järkeä muutenkaan maksaa näin isoa vuokraa, eikä me pp.n kanssa kahdestaan tarvita oikeasti näin isoa asuntoa.
Eikä se sille autollekaan tee kovin hyvää, kun sen lyö käymään kylmänä, kylmässä, ajaa sen pari kilometriä ja sammuttaa. Käy koneen päälle, käy akun päälle ja vie tuhottomasti sitä ainetta. Fillarilla pääsis nopeemminki.
 
kahvikirahvi
Karkotinko kaikki mummosaarnallani :'(

Mää pakkasin vähän kamppeita, paperit ja mapit tunkasin laatikkoon. Musta alkaa tuntumaan että mulla ei ihan hirmusesti tavaraa olekaan, oon vaan taitava levittämään niitä että ne näyttää isommalta määrältä.
 
kahvikirahvi
Mitähän ne tuumii siellä boostepillä, kun lähetin sinne viestin ja sanoin ettei mulle tarttekaan lähettää uudestaan sitä boksia, koska löysin sen kotoani? :D Lupasin vielä palauttaa sen uuden, jos se on ehtinyt postiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä