• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28897382:
No höh :/ Onhan päivä vielä huomennakin... *laulaa*
Mulla on nykyään joka toinen kuukausi se tilanne, että konkurssi liippaa läheltä, mutta aina sieltä kahlataan. Nyt vaan tuntuu syvemmältä, mutta eiköhän tää tästä taas - mä olen vielä optimistinen.
 
kahvikirahvi
Mulla on nykyään joka toinen kuukausi se tilanne, että konkurssi liippaa läheltä, mutta aina sieltä kahlataan. Nyt vaan tuntuu syvemmältä, mutta eiköhän tää tästä taas - mä olen vielä optimistinen.
Ootko miettinyt että jos sun tulot on pudonnut roimasti mutta lainaa on helvetisti, niin ei oo kovin järkevää pitää yllä elämäntapaa johon ei ole varaa? Kannattais ehkä myydä maallisesta omaisuudesta jotakin pois, ja ensihätään karsia turhia kuluja (esim 2km työmatka, älä mene autolla).
 
Ootko miettinyt että jos sun tulot on pudonnut roimasti mutta lainaa on helvetisti, niin ei oo kovin järkevää pitää yllä elämäntapaa johon ei ole varaa? Kannattais ehkä myydä maallisesta omaisuudesta jotakin pois, ja ensihätään karsia turhia kuluja (esim 2km työmatka, älä mene autolla).
Mulla ei ole maallista omaisuutta muuta enää kun tämä talo, muut on myyty.
Niin ja mökki mulla on, mutta se on isän nimissä, enkä sitä kyllä muutenkaan myisi.
No tuo 2 km työmatka nyt ei mitään lovea lompakkoon vielä tee, mutta voisi toki tuota eestaas huitomista vähän vähentää... Siihen menee jonkun verran rahaa.
 
kahvikirahvi
mä oon ihan hirvee maidonlitkijä,ollu aina. ja krapula aamuna kylmä maito on parasta!
Mää kittaan kanssa krapulassa aina maitoa. Vesi ja mehu maistuu pahalle ja tuntuu hiekkapaperilta suussa, limsoistakaan en kauheesti välitä, mutta maito on silloin taivaallista.
Mää heräilenkin usein humalaöinä janoon, ja maitoa juon silloinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
kahvikirahvi
Mulla ei ole maallista omaisuutta muuta enää kun tämä talo, muut on myyty.
Niin ja mökki mulla on, mutta se on isän nimissä, enkä sitä kyllä muutenkaan myisi.
No tuo 2 km työmatka nyt ei mitään lovea lompakkoon vielä tee, mutta voisi toki tuota eestaas huitomista vähän vähentää... Siihen menee jonkun verran rahaa.
Onhan se nyt kuukaudessakin "jo" 80km, mieti paljonko vuodessa, ja mitä silläkin rahalla ostais.
Mää voin alkaa sun äidiks, niin voidaan yhdessä laskeskella sulle järkevää taloutta :D
Muutan muuten itekin nyt toiseen asuntoon, niin jää rahaa vähän ylimääräseenkin kun asumiskulut pienenee :)

Lisäys, muutan siis maailman parhaasta vuokra-asunnosta, tilavasta ja vasta remontoidusta. pihallisesta rivarikolmiosta kerrostalokaksioon, ihan vaan siksi koska tiedostan miten paljon helpompaa elämä on kun on enemmän rahaa käytettävissä ruokaan ja muihin menoihin, ja sitten voi ostaa vähän ekstraakin. Eikä mun oo yksinäni järkeä muutenkaan maksaa näin isoa vuokraa, eikä me pp.n kanssa kahdestaan tarvita oikeasti näin isoa asuntoa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä