No mitä olen kuviasi nähny (vissiin niit parjattuja peppukuvia) niin sulla ny ei ole ylipainosta tietoakaan.Minul ei vaa'alla painonpudotus näy enää, tai laihtuminen, oikeastaan painoa tullu hieman lisää mut mittanauha näyttää pienempää
Et sitten kutsunut syömään.Olipas hyvää munakasta.
:ashamed:Et sitten kutsunut syömään.
Lähinnä kiinteyttää oon koittanu ja parantaa kuntoa, mun pitäis lihaskunnosta pitää huolta jo skolioosinkin vuoksi, ettei pahenis enää.No mitä olen kuviasi nähny (vissiin niit parjattuja peppukuvia) niin sulla ny ei ole ylipainosta tietoakaan.
Ei taida olla mullakaan, vaikka toi kaljamaha tossa on, pysyy ja möllöttää. Mut entäs sit? Keski- ikäisellä elämänjäljet näkyy eikä niit mikään meikki peitä. Naurettava mä olisin, jos yrittäisin näytellä sitä mitä olin kakskymppisenä.
Ens kerran kun teet munakasta niin kutsut meikäläisen laadunvalvojaksi.:ashamed:
OkEns kerran kun teet munakasta niin kutsut meikäläisen laadunvalvojaksi.
Jos teet pyttipannua, niin tulen kutsumattakin.
Äläpäs Lady kiusaa. Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia. Taksi tästä sinne on ihan liian edullinen.Ok
Kahvia olis vielä. :xmas:
Tuo bisseä tullessas.Äläpäs Lady kiusaa. Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia. Taksi tästä sinne on ihan liian edullinen.
Tunnustan. Vilkaisin. Peppuketjuun laitoit peppukuvan ja söötti peppu olikin. Sapuskanlaittotaitosi sit on tosin arvoitus, mut munakas ja pyttipannu makkarasopasta puhumattakaan ovat sapuskoita joita on hirveen vaikee laittaa ihampäinpersettä. Minäkin osaan.
En tiä uskallanko. Sinulla on kumminki suunnitelmissa jonkunsorttinen urosotuksen hyväksikäyttö, ja se on asia josta kaltaiseni ujo poju ei uskalla tietää yhtikäs mitään.Tuo bisseä tullessas.
Ihan vähän vaan olisin käyttänyt hyväkseni.En tiä uskallanko. Sinulla on kumminki suunnitelmissa jonkunsorttinen urosotuksen hyväksikäyttö, ja se on asia josta kaltaiseni ujo poju ei uskalla tietää yhtikäs mitään.
No ihan vähän vaan on tietty sallitun rajoissa.Ihan vähän vaan olisin käyttänyt hyväkseni.
Asut väärällä kohtaa karttaa. Tääl paistaa aurinko.Paskat! Täällä tulee vettä kaatamalla, pääse edes pyöräilemään.
On net meneillään, pitäis vielä ensviikonloppuna kävästä reissussa ja sitten alkaa muuttorulianssi Tällä viikolla pakata kaikki siihen pisteeseen että ensviikolla vain kantaa autoon.Asut väärällä kohtaa karttaa. Tääl paistaa aurinko.
Mut eikös sulla ole muuttosuunnitelmat meneillään???
Uudessa osoitteessasi paistaa aina aurinko. Tosin et sä sitä pariin kuukauteen tule huomaamaan. Mikäli tuoreesta parisuhteesta mitään tiedän.On net meneillään, pitäis vielä ensviikonloppuna kävästä reissussa ja sitten alkaa muuttorulianssi Tällä viikolla pakata kaikki siihen pisteeseen että ensviikolla vain kantaa autoon.
Teisittekö että teollinen rasvanpoistoaine imeytyy mukavasti työhaalareiden (puhumattakaan normaaleista vaatteista) läpi? No nyt tiedätte. Älkää siis koskaan istuko edes vahingossa rasvanpoistoaineessa uitetun rätin päälle. Kirvelee.
Joo. Toi on tiedossa. Niinpä useimmin tulee katsottua mihin istuu tai kenet ottaa syliinsä. Tolla konstilla välttyy useimmilta kirvelyiltä. Ei toki kaikilta.Teisittekö että teollinen rasvanpoistoaine imeytyy mukavasti työhaalareiden (puhumattakaan normaaleista vaatteista) läpi? No nyt tiedätte. Älkää siis koskaan istuko edes vahingossa rasvanpoistoaineessa uitetun rätin päälle. Kirvelee.
Uskoisin että itsekin muistan tämän päivän jälkeen mäkin muistan katsoa mihin takalistoni lasken..Joo. Toi on tiedossa. Niinpä useimmin tulee katsottua mihin istuu tai kenet ottaa syliinsä. Tolla konstilla välttyy useimmilta kirvelyiltä. Ei toki kaikilta.
Kysymys on sillai aseteltu, että en usko sinun kaipaavan vinkkejä tai vastauksia.Jaaha, eilen oli pillukarvat ja nyt on pillun pesu. Mitä huomenna?