The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minul ei vaa'alla painonpudotus näy enää, tai laihtuminen, oikeastaan painoa tullu hieman lisää mut mittanauha näyttää pienempää :)
No mitä olen kuviasi nähny (vissiin niit parjattuja peppukuvia) niin sulla ny ei ole ylipainosta tietoakaan.

Ei taida olla mullakaan, vaikka toi kaljamaha tossa on, pysyy ja möllöttää. Mut entäs sit? Keski- ikäisellä elämänjäljet näkyy eikä niit mikään meikki peitä. Naurettava mä olisin, jos yrittäisin näytellä sitä mitä olin kakskymppisenä.
 
Sangria
No mitä olen kuviasi nähny (vissiin niit parjattuja peppukuvia) niin sulla ny ei ole ylipainosta tietoakaan.

Ei taida olla mullakaan, vaikka toi kaljamaha tossa on, pysyy ja möllöttää. Mut entäs sit? Keski- ikäisellä elämänjäljet näkyy eikä niit mikään meikki peitä. Naurettava mä olisin, jos yrittäisin näytellä sitä mitä olin kakskymppisenä.
Lähinnä kiinteyttää oon koittanu ja parantaa kuntoa, mun pitäis lihaskunnosta pitää huolta jo skolioosinkin vuoksi, ettei pahenis enää.
 
Ok :D

Kahvia olis vielä. :xmas:
Äläpäs Lady kiusaa. Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia. Taksi tästä sinne on ihan liian edullinen.

Tunnustan. Vilkaisin. Peppuketjuun laitoit peppukuvan ja söötti peppu olikin. Sapuskanlaittotaitosi sit on tosin arvoitus, mut munakas ja pyttipannu makkarasopasta puhumattakaan ovat sapuskoita joita on hirveen vaikee laittaa ihampäinpersettä. Minäkin osaan.
 
Lady Gardenea
Äläpäs Lady kiusaa. Voin vastustaa kaikkea paitsi kiusauksia. Taksi tästä sinne on ihan liian edullinen.

Tunnustan. Vilkaisin. Peppuketjuun laitoit peppukuvan ja söötti peppu olikin. Sapuskanlaittotaitosi sit on tosin arvoitus, mut munakas ja pyttipannu makkarasopasta puhumattakaan ovat sapuskoita joita on hirveen vaikee laittaa ihampäinpersettä. Minäkin osaan.
Tuo bisseä tullessas. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kahvikirahvi
Teisittekö että teollinen rasvanpoistoaine imeytyy mukavasti työhaalareiden (puhumattakaan normaaleista vaatteista) läpi? No nyt tiedätte. Älkää siis koskaan istuko edes vahingossa rasvanpoistoaineessa uitetun rätin päälle. Kirvelee.
 
Teisittekö että teollinen rasvanpoistoaine imeytyy mukavasti työhaalareiden (puhumattakaan normaaleista vaatteista) läpi? No nyt tiedätte. Älkää siis koskaan istuko edes vahingossa rasvanpoistoaineessa uitetun rätin päälle. Kirvelee.
Joo. Toi on tiedossa. Niinpä useimmin tulee katsottua mihin istuu tai kenet ottaa syliinsä. Tolla konstilla välttyy useimmilta kirvelyiltä. Ei toki kaikilta.
 
kahvikirahvi
Mun kadulla on kolme kämppää vapaana!! Huomenna alkaa sellanen puhelinmaratooni että ette uskokaan! Tarhan vieressäkin kaks kämppää, ja tästä väliltä yks. Ää, toivottavasti edes joku heruis mulle.

Nyt tekis mieli jätskiä, sit vois viedä jälkeläisen ulkoilemaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä