The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Helppoa rahaa.
No on.

-kop kop.
-onkos täällä kilttejä lapsia??
-taikka kyllähän net tontut on pukille jo kertoneet että täällä asuu oikein kilttejä reippaita lapsia (nimet anenttu lapsista ja heitä kehitaan nimiltä)
-lahjapussit annetaan jaettaviksi ja muutama paketti minkä pukki lukee ja sitten toivotetaan hyvät joulut kun lapset syventyneet lahjoja jakamaan :)
 
Minun autos taas reistailee kaikki,ei vissiin tykkää pakkasista ollenkaa. Ja minä en autoista ymmärrä mitään eli elo on sen kannalta nykysin hankalaa ennen ei ollu (ex kun oli automiehiä niin...)
Mulla reistailee lukot. Joskus saattaa mennä itsekseen lukkoon. Ei parane jättää käyntiin ja laittaa ovea kiinni.
Tai sitten muuten vaan naksuvat. Ei tykkää kosteesta eikä kylmästä.
 
No on.

-kop kop.
-onkos täällä kilttejä lapsia??
-taikka kyllähän net tontut on pukille jo kertoneet että täällä asuu oikein kilttejä reippaita lapsia (nimet anenttu lapsista ja heitä kehitaan nimiltä)
-lahjapussit annetaan jaettaviksi ja muutama paketti minkä pukki lukee ja sitten toivotetaan hyvät joulut kun lapset syventyneet lahjoja jakamaan :)
Onko pitänyt laulaa?
 
Aries 78
Mulla tulee oma isomummo tästä aina mieleen, jotenkin haikea mieli tulee aina kun tämän kuulee : /

[video=youtube;DX_xr0CmdMg]http://www.youtube.com/watch?v=DX_xr0CmdMg[/video]
 
Professional Griefer
Äh. Mun äiti ois halunnu et Joulupukki tulee käymään, mut taitaa olla vähän myöhästä hankkia sellasta näin viimetingassa :D
Toisaalta ehkä vois veljelle hankkia joulupukinkamppeet. Kai niitä jostain Tarjoustalosta saa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä