Aries 78
Mikä se joulu on jos ei saa piparia maistaa?? :ONo, piparia sit vaan =)
Mikä se joulu on jos ei saa piparia maistaa?? :ONo, piparia sit vaan =)
Viimejouluna 7-paikassa kävin ja 40e jokaisesta, aikaa kuluin noin 10-15min/paikka. Yhessä meni hieman kauemmin enkä maksua ottanut..:saint:
Huono joulu =)Mikä se joulu on jos ei saa piparia maistaa?? :O
Helppoa rahaa.Viimejouluna 7-paikassa kävin ja 40e jokaisesta, aikaa kuluin noin 10-15min/paikka. Yhessä meni hieman kauemmin enkä maksua ottanut..:saint:
Tää on niin tätä :headwall:Viimejouluna 7-paikassa kävin ja 40e jokaisesta, aikaa kuluin noin 10-15min/paikka. Yhessä meni hieman kauemmin enkä maksua ottanut..:saint:
No on.Helppoa rahaa.
Mulla reistailee lukot. Joskus saattaa mennä itsekseen lukkoon. Ei parane jättää käyntiin ja laittaa ovea kiinni.Minun autos taas reistailee kaikki,ei vissiin tykkää pakkasista ollenkaa. Ja minä en autoista ymmärrä mitään eli elo on sen kannalta nykysin hankalaa ennen ei ollu (ex kun oli automiehiä niin...)
Onko pitänyt laulaa?No on.
-kop kop.
-onkos täällä kilttejä lapsia??
-taikka kyllähän net tontut on pukille jo kertoneet että täällä asuu oikein kilttejä reippaita lapsia (nimet anenttu lapsista ja heitä kehitaan nimiltä)
-lahjapussit annetaan jaettaviksi ja muutama paketti minkä pukki lukee ja sitten toivotetaan hyvät joulut kun lapset syventyneet lahjoja jakamaan
Tuttavaperhe jossa jaettiin kaikki paketit lapsille, mitä sie sitten ajattelit??Tää on niin tätä :headwall:
Ei itten ole tarvinnut, lapset kyllä ite laulaneet joissain paikoissa pukille.Onko pitänyt laulaa?
Meillä on tänä jouluna ostopiparit :ashamed:Mikä se joulu on jos ei saa piparia maistaa?? :O
Kyllä niissäkin on hyviä =)Meillä on tänä jouluna ostopiparit :ashamed:
een mittää....:saint:Tuttavaperhe jossa jaettiin kaikki paketit lapsille, mitä sie sitten ajattelit??
*hieroo persettä*Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746594:Mä niin haluisin nyt kunnon persselkähartia hieronnan,vois rentouttaa hieman paremmin mitä tää punkku
:hug:Mulla tulee oma isomummo tästä aina mieleen, jotenkin haikea mieli tulee aina kun tämän kuulee : /
:hug:Mulla tulee oma isomummo tästä aina mieleen, jotenkin haikea mieli tulee aina kun tämän kuulee : /
Mulle kans hartiahierontaaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746594:Mä niin haluisin nyt kunnon persselkähartia hieronnan,vois rentouttaa hieman paremmin mitä tää punkku
:hug::hug:
Mulla on ensimmäinen joulu ettei oo yhtään isovanhempaa elossa.
Ja mulla eka joulu kun ei ole vanhempia elossa :'(:hug:
Mulla on ensimmäinen joulu ettei oo yhtään isovanhempaa elossa.