automies on aina automies,tilanteessa kuin tilanteessa.Hyvä lohdutus pk
Ne volvot ne volvot.
automies on aina automies,tilanteessa kuin tilanteessa.Hyvä lohdutus pk
Ne volvot ne volvot.
Sammu taas samalla lailla ku viimeksikin. Toki voi olla pakkasellakin vaikutusta. Mut tänään vaan on kaikki jokseenkin menny päin mäntyä.:hug: , kyllä se siitä.
Ja sitten siihen minua askarruttavaan kysymykseen - mikä Volvolle tuli?
No perkele... Soititko hinurille? Tarkoitan siis hinausautoa. Vielä toinen :hug: !Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746274:Sammu taas samalla lailla ku viimeksikin. Toki voi olla pakkasellakin vaikutusta. Mut tänään vaan on kaikki jokseenkin menny päin mäntyä.
Toyota Carina, muistaakseni, vuosmalli 2000-jotain.Mikä auto teillä on?
Mää just olin alasti kuumassa paikassa :xmas:Kukaan ei huomaisi vaikka laittaisin itsestäni kuvan hirressä.. Entäpä alasti.. tuskin...
:attn: :attn: :attn:Kukaan ei huomaisi vaikka laittaisin itsestäni kuvan hirressä.. Entäpä alasti.. tuskin...
Kokeile tuota viimeistä vaihtoehtooKukaan ei huomaisi vaikka laittaisin itsestäni kuvan hirressä.. Entäpä alasti.. tuskin...
:hug:Kukaan ei huomaisi vaikka laittaisin itsestäni kuvan hirressä.. Entäpä alasti.. tuskin...
taitaa olla yleinen vaivaMua vaivaa kauhee lihanhimo...p
Oon lihansyöjä, tartten päivittäisen annokseni nyt heti.taitaa olla yleinen vaiva
:hug: :hug: Eiköhän huomenna oo parempi päivä, ainakin toivottavasti.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746195:Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )
Ja se saatanan volvokin jätti mut taas palaan matkaan,vittu! Oli onneksi kuitenkin kunnon toppavaatteet itelläki päällä,kun talsin lasten kanssa kotia päin.
Tänään kyllä juon punkku lasillisen,kunhan saan nuo vaan ihmisten aikaan rauhottumaan maate.
no onneks et ole mikään veggieOon lihansyöjä, tartten päivittäisen annokseni nyt heti.
:hug: :kiss:Kukaan ei huomaisi vaikka laittaisin itsestäni kuvan hirressä.. Entäpä alasti.. tuskin...
:kiss:
Huomasittepas!
Kyl siut huomataan
Huomasittepas!
ei myönnetä mitäänKyl siut huomataan
No hei, mie oon se joka suurimman osan aikaa huutelee ilman mitään kommenttia keneltäkään..varmaan niil on ne ignoret päällä. Myöntäkää!|O
En oo, jäis paljosta paitsino onneks et ole mikään veggie
En soittanu,jäi onneksi sellaseen paikkaan et pysyy kyllä siinä ja jos joku sen ny välttämättä tahtoo,niin saa viedä,jätin ovetkin auki. Saisipa oikein kunnon hyppykuppa volvon riesaksensa.No perkele... Soititko hinurille? Tarkoitan siis hinausautoa. Vielä toinen :hug: !
Nyt lähden omaa jännitysnäytelmääni kohden, eli käynnistämään autoa, jos se lähtee... Lämmittämättä.
Palaan noin vartin päästä, koittakaa selvitä sen aikaa.
Hieno piirre naisessa että ottaa kaksinkäsin lihaa suuhun... :ashamed:no onneks et ole mikään veggie