The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenna meinaan rassata, tämän illan ajot saa vielä vinkua. :D
Kiva lähteä kaupan pihasta, kun kaikki muut saa pidellä korviaan. Eikä se vingu muuta kuin kääntäessä...
Kuulostaa erehdyttävästi samanlaiselta, kuin mun nissani.. Seki vinku vaan kääntyessä, luulinki aluks ohjaustehostimenhihnaksi, mut ei ollu se, sitte ku kelit lämpeni niin vinkuminen loppu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27746037:
Kuulostaa erehdyttävästi samanlaiselta, kuin mun nissani.. Seki vinku vaan kääntyessä, luulinki aluks ohjaustehostimenhihnaksi, mut ei ollu se, sitte ku kelit lämpeni niin vinkuminen loppu..
hihnan kitka on kylmässä huonompi ja siksi se luistaa ja vinkuu
 
Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )

Ja se saatanan volvokin jätti mut taas palaan matkaan,vittu! Oli onneksi kuitenkin kunnon toppavaatteet itelläki päällä,kun talsin lasten kanssa kotia päin.

Tänään kyllä juon punkku lasillisen,kunhan saan nuo vaan ihmisten aikaan rauhottumaan maate.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746195:
Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )

Ja se saatanan volvokin jätti mut taas palaan matkaan,vittu! Oli onneksi kuitenkin kunnon toppavaatteet itelläki päällä,kun talsin lasten kanssa kotia päin.

Tänään kyllä juon punkku lasillisen,kunhan saan nuo vaan ihmisten aikaan rauhottumaan maate.
Voi sua :hug:
 
Siiilooin satulinna kauuukomaaaaan



Laulattaa, kohta pitäs tonttuilla ku lapset uinahtaa syväuneen :kieh:

Mun pitäs keksii joku back up noihin lahjoihin että saan peitettyä viekkaasti ne kun huom. KUN tuo likka vaistoaa että jotain jännää tapahtuu..!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27746037:
Kuulostaa erehdyttävästi samanlaiselta, kuin mun nissani.. Seki vinku vaan kääntyessä, luulinki aluks ohjaustehostimenhihnaksi, mut ei ollu se, sitte ku kelit lämpeni niin vinkuminen loppu..
Joo, niin varmaan on... Mikä Nissani sulla on?

Huomasin äsken, että lämmitysroikka unohtui "sussun" luokse ja puolelta pitäisi lähteä tyttöä hakemaan. Täytyy toivoa, että lähtee käyntiin (pakkasta -25), mutta kyllä laturi ujeltaa. Täytyy hakea roikkakin kotiin.
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746195:
Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )

Ja se saatanan volvokin jätti mut taas palaan matkaan,vittu! Oli onneksi kuitenkin kunnon toppavaatteet itelläki päällä,kun talsin lasten kanssa kotia päin.

Tänään kyllä juon punkku lasillisen,kunhan saan nuo vaan ihmisten aikaan rauhottumaan maate.
:hug:

Ota ihmeessä lasillinen, mäkin aattelin tossa myöhemmin vähän maistella :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746195:
Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )

Ja se saatanan volvokin jätti mut taas palaan matkaan,vittu! Oli onneksi kuitenkin kunnon toppavaatteet itelläki päällä,kun talsin lasten kanssa kotia päin.

Tänään kyllä juon punkku lasillisen,kunhan saan nuo vaan ihmisten aikaan rauhottumaan maate.
:hug: , kyllä se siitä.
Ja sitten siihen minua askarruttavaan kysymykseen - mikä Volvolle tuli?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä