Minä taas haen kuusipuuni vasta huomenissa. Tänään oli liikaa pakkasta lähteä metsään tarpomaan.
liittynee ohjaustehostimeen?Huomenna meinaan rassata, tämän illan ajot saa vielä vinkua.
Kiva lähteä kaupan pihasta, kun kaikki muut saa pidellä korviaan. Eikä se vingu muuta kuin kääntäessä...
Sitäkin ajattelin, mutta kun ääni on ihan niin kuin laturinremmistä. Ohjaustehostin (Volvossa ääntää se) pitää vähän erilaista vonkunaa, eikä ratissa jne. tunnu mitään.liittynee ohjaustehostimeen?
vwMikä auto sulla on?
hommasin nätistä ja lapset koristeliHieno kuusi ruutis!
Meillon ehkä 1/3 tuosta. Ehkä
Malli / vuosimalli?
Ai niin goloffihan tuo on,2004Malli / vuosimalli?
Eihän noin uutta vielä rassata tartte Onko bensa vai riisseli?Ai niin goloffihan tuo on,2004
Kuulostaa erehdyttävästi samanlaiselta, kuin mun nissani.. Seki vinku vaan kääntyessä, luulinki aluks ohjaustehostimenhihnaksi, mut ei ollu se, sitte ku kelit lämpeni niin vinkuminen loppu..Huomenna meinaan rassata, tämän illan ajot saa vielä vinkua.
Kiva lähteä kaupan pihasta, kun kaikki muut saa pidellä korviaan. Eikä se vingu muuta kuin kääntäessä...
pentsiini on. Se ei vaan taida tykätä näistä pakkasista koska kesällä ei ollu mitään ongelmia.Eihän noin uutta vielä rassata tartte Onko bensa vai riisseli?
hihnan kitka on kylmässä huonompi ja siksi se luistaa ja vinkuuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27746037:Kuulostaa erehdyttävästi samanlaiselta, kuin mun nissani.. Seki vinku vaan kääntyessä, luulinki aluks ohjaustehostimenhihnaksi, mut ei ollu se, sitte ku kelit lämpeni niin vinkuminen loppu..
Juu, tiätän, tiätänhihnan kitka on kylmässä huonompi ja siksi se luistaa ja vinkuu
Sama juttu meijän autos, hirvee vinkuna kun kääntää rattia..Huomenna meinaan rassata, tämän illan ajot saa vielä vinkua.
Mul oli joskus sellanen nissani,jossa aluksi kuulu vinkunaa kääntäesasä ja sit ykskaks tarras ratti käännökses kiinni,riuhtasemalla sai aina ratin takas suoraks. Oli menny ohjaustehostimesta kummit ja jotain muuta.Sama juttu meijän autos, hirvee vinkuna kun kääntää rattia..
Voi sua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746195:Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )
Ja se saatanan volvokin jätti mut taas palaan matkaan,vittu! Oli onneksi kuitenkin kunnon toppavaatteet itelläki päällä,kun talsin lasten kanssa kotia päin.
Tänään kyllä juon punkku lasillisen,kunhan saan nuo vaan ihmisten aikaan rauhottumaan maate.
Joo, niin varmaan on... Mikä Nissani sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27746037:Kuulostaa erehdyttävästi samanlaiselta, kuin mun nissani.. Seki vinku vaan kääntyessä, luulinki aluks ohjaustehostimenhihnaksi, mut ei ollu se, sitte ku kelit lämpeni niin vinkuminen loppu..
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746195:Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )
Ja se saatanan volvokin jätti mut taas palaan matkaan,vittu! Oli onneksi kuitenkin kunnon toppavaatteet itelläki päällä,kun talsin lasten kanssa kotia päin.
Tänään kyllä juon punkku lasillisen,kunhan saan nuo vaan ihmisten aikaan rauhottumaan maate.
Mikä auto teillä on?Sama juttu meijän autos, hirvee vinkuna kun kääntää rattia..
:hug: , kyllä se siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27746195:Mun tekis mieli tällä hetkellä heivata kaikki kinkut sun muut parvekkeelta pihalle,helvetti ku mitään taas osata arvostaa!!! PRKL!!!! |O ( täällä tapeltu koko päivä taas ihan vaikka hammastikun asennostakin )
Hyvä lohdutus pk:hug: , kyllä se siitä.
Ja sitten siihen minua askarruttavaan kysymykseen - mikä Volvolle tuli?