Mä en jaksa mitään mut kiirus tulee jos en saa nyt itteeni liikkeelle et alkaisin tonkii vaatteita ja kävis pesul ym.Äsh! onneks tässä nyt on kuitenkin muutama tunti aikaa mut kun pitäs kaupassakin käydä ja ja ja...
Alkomahooli on tunnetusti aine joka nousee päähän. Sen tarkoitus on lannoittaa hiusten kasvua. Mutta liikalannoituksella tulee tukka kipeäksi.Yksin taas puhelen no juu ,tässä olen nyt sitten melkein valmis,nyt kauppaan ja sit kotiin vaihtaa äkkiii vaatteet ja sitten menoksi.Saa nähdä millanen päivä ja ilta tulee,toivottavasti huomenna ei päänahka kiristä:snotty:
meinasin sanoa jotain tuhmaa mutten sanokkaan yritän kuitenkin säästää päänahkaani joten lannoitan kohtuullisesti.Alkomahooli on tunnetusti aine joka nousee päähän. Sen tarkoitus on lannoittaa hiusten kasvua. Mutta liikalannoituksella tulee tukka kipeäksi.
mä nostin flinttasteekin just jääkaapista lämpenemään ja alan kypsentelemään sitä kolmen maissaGrillissä lihat, täytetyt herkkusienet ja täytetyt tomaatit. Salaatin tehin hieman aiemmin
Mie sain itelleni 4x400grammasia porsaan pihvejä texasin tyyliin maustettuna, saa nähä minkä net on makusia kun aika kovat mausteet pinnassa noissa BBQ lihoissa Mie en ite lihaa pahemmin grillaa mutta noita pitää maistaa kyllä, pojat meillä enemmän syö makkaraa ja grillitaskuja. Ite tykkään noita herkkusieniä ja tomaatteja tehä eri täytteillä ja tietenkin paljon eri juustoja sisälle.mä nostin flinttasteekin just jääkaapista lämpenemään ja alan kypsentelemään sitä kolmen maissa
Nonii. Sait mahani murisemaan. Ei tyydy makkarasoppaan, vaan sieltä kuuluu huuto ... "texaspihviä, teksaspihviä"...Mie sain itelleni 4x400grammasia porsaan pihvejä texasin tyyliin maustettuna, saa nähä minkä net on makusia kun aika kovat mausteet pinnassa noissa BBQ lihoissa Mie en ite lihaa pahemmin grillaa mutta noita pitää maistaa kyllä, pojat meillä enemmän syö makkaraa ja grillitaskuja. Ite tykkään noita herkkusieniä ja tomaatteja tehä eri täytteillä ja tietenkin paljon eri juustoja sisälle.
Mie kerron oliko sen arvoisia nuot pihvit että kannattee vattan huuttaaNonii. Sait mahani murisemaan. Ei tyydy makkarasoppaan, vaan sieltä kuuluu huuto ... "texaspihviä, teksaspihviä"...
Päiväni on pilalla.
riippuhan se siitäki että osaako ne laittaa...Mie kerron oliko sen arvoisia nuot pihvit että kannattee vattan huuttaa
Tokihan se kokki se ratkaisevin tekijä on Selvät ohjeet tuli että tulisilla hiilillä noin 40sek välein käännellä kuutisen minuuttia. Noista ei voi kauheasti erehtyä, mutta lasten kanssa kun on kotona niin tiedä milloin tulee lähtö grillin viereltä.riippuhan se siitäki että osaako ne laittaa...
en sinänsä epäile sun mykyjä mutta tulipahan mainittua
Hieman muuttuneet nuo testit meikäläisen ajoista. Radikaalein muutos taitaa olla tuo reppujuoksu (sisähallissa). Kymmenen kilon reppu selässä viis kilsaa, joista viimeiset kolme käytännössä Cooperina, niin se saattaapi olla näännyttävää.Meikä kun nyt on innostunu tosta kuntoilusta, niin otin tavotteen että ens kesänä suoriudun laskuvarjojääkärin kuntotestistä. En usko että aion hakea jääkäreihin, mutta kuntotestin aion suorittaa!
Maavoimat > Joukko-osastot > Utin Jääkärirykmentti > Erikoisjääkäripataljoona > Laskuvarjojääkäriksi > Fyysisten testien sisältö "Fyysisten testien sisältö"
Mitähän lekuri mahtais tuumata mun ruipeloudestaHieman muuttuneet nuo testit meikäläisen ajoista. Radikaalein muutos taitaa olla tuo reppujuoksu (sisähallissa). Kymmenen kilon reppu selässä viis kilsaa, joista viimeiset kolme käytännössä Cooperina, niin se saattaapi olla näännyttävää.
Meikäläisen aikaan oli Coopperi sisähallissa. Vaikka siihen aikaan olin kunnossa ja pistelin 3300 normaalisti, niin sisähallissa päivän muiden testien jälkeen ja hapen loppuessa jäin puoli kilsaa normaalista.
Kuntotestit läpäisin, mutta lääkärin mielestä olin liian ruipelo.
Viis kilsaa hengästymättä on ihan hyvä tavoite sekin.Mitähän lekuri mahtais tuumata mun ruipeloudesta
Mää pohdin tossa äsken lenkkeillessäni, että mahtasko olla realistinen tavote varata vuodesta puolet siihen että jaksais juosta viis kilsaa hengästymättä suuremmin, toiselle puolelle ottaa painoa reppuun minkä kanssa lähtee sitten juoskentelemaan. Eka tavote tohon juoksemiseen on heittää tupakanpoltto helvettiin, kunhan saan ton nykysen topan käryteltyä loppuun.
Hyvä sinä! Kauanko ehit polttaa?Viis kilsaa hengästymättä on ihan hyvä tavoite sekin.
Mä tumppasin juhannuksen alla. Kymmenes päivä ilman menossa.
no ehtii, ei muutako tsemppiiHyvä sinä! Kauanko ehit polttaa?
Mää koitan miettiä realistisia tavotteita, vuosi on kuitenkin hyvä aika treenata. Jos kahden pisteen punnerruksistakin on parissa viikossa päästy jo puoleenväliin (ottaen huomioon että kaks viikkoa sitten tein elämäni ensimmäisen punnerruksen), niin vuodessahan ehtii mitä vaan!
Kolmekymmentä vuotta kerkesin kärytellä.Hyvä sinä! Kauanko ehit polttaa?
Munkin pitäis lopettaa...Kolmekymmentä vuotta kerkesin kärytellä.
Paljonko poltat päivässä? Tai poltit... Vai lopetitko? oon ollut palstalta liikaa poissa.Hyvä sinä! Kauanko ehit polttaa?
Mää koitan miettiä realistisia tavotteita, vuosi on kuitenkin hyvä aika treenata. Jos kahden pisteen punnerruksistakin on parissa viikossa päästy jo puoleenväliin (ottaen huomioon että kaks viikkoa sitten tein elämäni ensimmäisen punnerruksen), niin vuodessahan ehtii mitä vaan!