Teetkö ikinä mitään muuta kuin isket miehiä ja valitat jostain?Tarvii vissiin kutsua huoltopoika käymään huomenna. Naapuri kun pyykkää niin mun olkkarin patteri alkaa rämisemään niin kovaa et oikein säikähdin. Helpompi vissiin saada patteri kiristettyä kuin naapuri lopettamaan (etenkin yöaikainen) pyykkäys
Mä en iske miehiä, sillä mulla jo on sellainen. Ja jos mun viestittely täällä ärsyttävistä naapureista ja typyn touhumisesta on miesten iskemistä, niin sulla on väärät tiedot miten miehiä isketään. Tuus muru tapaamaan mua niin voin ihan näyttää miten se luuvitonen murskaa sun nenän, koska se on sellainen miesten iskeminen mitä sä kaipaat. Ja joo, en tarvi miesten apua siihenkään hommaanTeetkö ikinä mitään muuta kuin isket miehiä ja valitat jostain?
Teetkö ikinä mitään muuta kuin isket miehiä ja valitat jostain?
Mie oon vissiin tehny sitten miesten iskemisen ihan väärin
Tyylikäs vapputukka
Tyttäret väitti että äitee on päässyt metsittymään ja kulahtamaan. Nyt on sitten päässä uutta punasta ja toista punasta ja vaaleempaa raitaa kun tytöt pisti tuulemaan
Toisen tytön kaverilla on kampaamo niin olivat käyneet tukusta ilmeisesti hakemassa kaikki poistomyynnissä olleet värit ja tuhrasivat ne mun päähän
Ja taas meni ohi... kyllä se vielä jossain vaiheessa tömähtää
Punatukkaiset naiset on parhautta.
Tyttäret väitti että äitee on päässyt metsittymään ja kulahtamaan. Nyt on sitten päässä uutta punasta ja toista punasta ja vaaleempaa raitaa kun tytöt pisti tuulemaan
Toisen tytön kaverilla on kampaamo niin olivat käyneet tukusta ilmeisesti hakemassa kaikki poistomyynnissä olleet värit ja tuhrasivat ne mun päähän
ÖitäJaa, nukku-aika, luulen. Öitä
...tanan pedofiiliPunatukkaiset naiset on parhautta.
Kysy vaik Peppi Pitkätossulta.
Miten löydät tuosta mitään seksuaalisuuteen viittaavaa? Peppihän on parhautta, pärjää vallan mainiosti itsekseen eikä kitise turhia...tanan pedofiili