The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinämama
Tarvii vissiin kutsua huoltopoika käymään huomenna. Naapuri kun pyykkää niin mun olkkarin patteri alkaa rämisemään niin kovaa et oikein säikähdin. Helpompi vissiin saada patteri kiristettyä kuin naapuri lopettamaan (etenkin yöaikainen) pyykkäys (n)
 
Pähkinämama
Teetkö ikinä mitään muuta kuin isket miehiä ja valitat jostain?
Mä en iske miehiä, sillä mulla jo on sellainen. Ja jos mun viestittely täällä ärsyttävistä naapureista ja typyn touhumisesta on miesten iskemistä, niin sulla on väärät tiedot miten miehiä isketään. Tuus muru tapaamaan mua niin voin ihan näyttää miten se luuvitonen murskaa sun nenän, koska se on sellainen miesten iskeminen mitä sä kaipaat. Ja joo, en tarvi miesten apua siihenkään hommaan ;)
 
o_O:cautious:

Tyttäret väitti että äitee on päässyt metsittymään ja kulahtamaan. Nyt on sitten päässä uutta punasta ja toista punasta ja vaaleempaa raitaa kun tytöt pisti tuulemaan

Toisen tytön kaverilla on kampaamo niin olivat käyneet tukusta ilmeisesti hakemassa kaikki poistomyynnissä olleet värit ja tuhrasivat ne mun päähän
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Kais
o_O:cautious:

Tyttäret väitti että äitee on päässyt metsittymään ja kulahtamaan. Nyt on sitten päässä uutta punasta ja toista punasta ja vaaleempaa raitaa kun tytöt pisti tuulemaan

Toisen tytön kaverilla on kampaamo niin olivat käyneet tukusta ilmeisesti hakemassa kaikki poistomyynnissä olleet värit ja tuhrasivat ne mun päähän
Punatukkaiset naiset on parhautta.
Kysy vaik Peppi Pitkätossulta.
 
Huomenta,huonosti nukuttu Yö,päähän koskee. Sokrut,verenpaine& leposyke taas ylhäällä. Tuntuu että flunssa taas iskee,mutta ei oo lämpöä.
.ihana olo ja töihin lähettävä.
 
Huomenta ketjuun. Koululaiset lähti kouluun. Pikkutytön kanssa lähdetään pyöräilemään kylään kaverille kuhan odotellaan että on soveliasta. Puol 10 varmaan riittää että ehtivät pyjamat vaihtaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä