The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinämama
Oisko ihan paha jos käyn tarjoamassa auttavaa kättä naapurille muksun hoidossa keskellä yötä?

Alkaa hiukan huolettaa tuon lapsen itkua ja kohtelu :unsure:

Ja asiasta sen viereen. Mikäs ihmeen vierailija-vierailija suunsoitto täällä on menossa? Ja miks ihmeessä tuo yksi vierailija on niin kovasti yrittämässä murtaa Ellua? Pistää vihaksi tuollainen turhanpäiväinen toisen lyttays ja kiusaus :mad: Eikö aikuisilla ihmisillä oikeasti ole parempaa tekemistä ja parempia käytöstapoja?!?
 
vierailija
Kuinkahan montaa kertaa Ellu on sanonut että lopettaa ja aina kun uusi päivä koittaa niin se on ensimmäisenä täällä kirjoittamassa. Sen puheisiin ei kannata yhtään uskoa.
Ellu ei sanonut tänä iltana lopettavansa palstailua. Se että joku harmaa esittää olevansa Elena, ei tarkoita että kirjoittaja olisi Elena. Tuo ajatus voi muhia ainoastaan jonkun sinun kaltaisen puutteessa elävän pieni pilisen katkaravun aivoissa.
 
vierailija
Hyi helvetti mitä menoa täällä on taas ollut eilen ja viime yönä. Olisi mielenkiintoista tietää totuus koko keississä, ihan vaan sen takia koska luulenpa että Elena on ainoa joka sen tietää mitä on tapahtunut vai onko tapahtunut. Nimittäin vaistoni kertoo, että jotain on tapahtunut ja Elenaa on kielletty kertomasta asioista täällä. Ei olisi ensimmäinen jolle vastaava kielto olisi annettu.

Mitä taas tulee Lispetin ja päättömän uudestaan kukkivaan ystävyyteen niin siinä on vakka kantensa valinnut! Joten onnea matkaan, tulette sitä vielä tarvitsemaan kun Lispetti kieroilee taas selän takana.
 
Banaanikakku :geek:

Mulla on puuro mikrossa tytölle..

Mä leivoin ton kun on edessä pienimuotoiset "talkoot". Seuraavat pari viikkoa mä olen toimin kokkina, siivoojana, kahvinkeittäjänä, apumiehenä, puhelinvastaajana ja sinä joka loikkaa autoon ja ajaa rautakauppaan kun jotain puuttuu.

Kakku siis iltäivän kahvipaussille ja ihan koht pitääkin kiitää Prisman kautta lounaantekopuuhiin.


Taidan kyllä ottaa läppärin matkaan jos vaikka tulee tylsä tuokio tai en yhtäkkiä osaakaan keittää pottuja tai jotain... :oops: :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä