Fantzu
Ei saa tarjota oikeasti tai leikisti.Ai kun vitsillä tarjoaa KÄÄRETORTTUA ? Onko kielettyä jos seurustelee Pitääkin muistaa etten koskaan tarjoa muille miehille kääretorttua.
Ei saa tarjota oikeasti tai leikisti.Ai kun vitsillä tarjoaa KÄÄRETORTTUA ? Onko kielettyä jos seurustelee Pitääkin muistaa etten koskaan tarjoa muille miehille kääretorttua.
Entäs sitä toisa torttua?Ai kun vitsillä tarjoaa KÄÄRETORTTUA ? Onko kielettyä jos seurustelee Pitääkin muistaa etten koskaan tarjoa muille miehille kääretorttua.
Sitä tarjoilen vaan omalle miehelleEntäs sitä toisa torttua?
Mitä ihmeen toista torttua? Anteeks, mitä ihmeen toisa torttua? Kääretortusta oli puhe, eihän täällä voi kirjoittaa mitään kun aina joku vääntää siitä pimpan.Entäs sitä toisa torttua?
Ei saa tarjota oikeasti tai leikisti.
Pimpan! Tarkoiton Bostonkakkua, eikö sekin ole jonkinsortin torttu?Mitä ihmeen toista torttua? Anteeks, mitä ihmeen toisa torttua? Kääretortusta oli puhe, eihän täällä voi kirjoittaa mitään kun aina joku vääntää siitä pimpan.
Mua ei pimpat kiinosta, olen miesten mies, pitäkään pimppanne ja torttunne.Mitä ihmeen toista torttua? Anteeks, mitä ihmeen toisa torttua? Kääretortusta oli puhe, eihän täällä voi kirjoittaa mitään kun aina joku vääntää siitä pimpan.
Niivvarmasti tarkoitit...Pimpan! Tarkoiton Bostonkakkua, eikö sekin ole jonkinsortin torttu?
Eihän sillä mitään miestä edes ole! Sekin on vitsi,keksitty juttu,vedätys.Sitä tarjoilen vaan omalle miehelle
Samoin Fantzu
Mistä tiedät ja miksi sinua kiinnostaa noin paljon väittää tuota? Voisi melkein ajatella, että haluaisit itse hänet ja olet surullinen kun jollakin toisella on ollut enemmän rohkeutta ottaa ja hypätä hänen suhteen.Eihän sillä mitään miestä edes ole! Sekin on vitsi,keksitty juttu,vedätys.
Minä jos pimpsaa haluan niin ihan kysyn sitä oikeen, enkä sotke sitä mihinkään leivoksiin.Niivvarmasti tarkoitit...
Ja sä tiedät sen mistä ? Miksi sua ees kiinnostaa noin paljon ?Eihän sillä mitään miestä edes ole! Sekin on vitsi,keksitty juttu,vedätys.
Olet todella röyhkeä ja aivan varmasti viimeinen ihminen maanpäällä vittuilemaan kenellekään tuolla asialla. Vedätät ja annat ymmärtää, sitten vaihdat seuraavaan nopeammin kuin alushousuja vaihdetaan.Eihän sillä mitään miestä edes ole! Sekin on vitsi,keksitty juttu,vedätys.
En huolisi vaikka maksettaisiin.Mistä tiedät ja miksi sinua kiinnostaa noin paljon väittää tuota? Voisi melkein ajatella, että haluaisit itse hänet ja olet surullinen kun jollakin toisella on ollut enemmän rohkeutta ottaa ja hypätä hänen suhteen.
Ei kyllä uskoisi, näitä sun viestejä kun lukee...En huolisi vaikka maksettaisiin.
Mie luin että tussuttaan. Öitä.Mä lähden ja tassutan laittamaan taloa hiljaiseksi
Sittekun - nuku hyvin ja näe kauniita unia. Öitä *pus*
Kai se tykkää kiusata.Ei kyllä uskoisi, näitä sun viestejä kun lukee...
Yleensä sanotaan että rakkaudesta se hevonenkin potkii, mutta sä kiusaat siis sitä tytsiä josta et ole kiinnostunut lainkaan..outo logiikka.
Ei kyllä se tykkää susta...ei aikuinen, mies, muuten jaksais olla tuollanen.Kai se tykkää kiusata.
Niin sinähän löysit jo uuden, mitä sitä silloin kenestäkään toisesta haaveilemaan.En huolisi vaikka maksettaisiin.
Ei tykkää mutta kiusaa.Ei kyllä se tykkää susta...ei aikuinen, mies, muuten jaksais olla tuollanen.