Ei saa kysyä, nytkyllä nainen vähän enemmän aletaan pitämään puoliamme! Tässä maailmassa mitkään vinkulelut pärjääOk. Et ole. Saa kysyä.
Ensiks juusto ja vasta sitten makkara päälle.Menen tekemään kupin teetä ja makkara/ juusto voileivän ja toivon sydämestäni, ettei kukaan tee siitä mitään kaksonaismoraalista aihetta.
Missä järjestyksessä juusto ja makkara laitetaan leivälle. Teen osaan kokata ilman apua
Älä nyt hyvä mies hermostu. En halua loukata Fantzua millään tavalla, ei sinun tarvitse puolustaa häntä mua vastaan. Saat jos haluat. Hienoakin se on.Ei saa kysyä, nytkyllä nainen vähän enemmän aletaan pitämään puoliamme! Tässä maailmassa mitkään vinkulelut pärjää
Mun sisäinen tiikeri taitaa olla nyt sitte hereillä ja aika sähäkällä kiukkutuulella!
Ei naisen tartte olla mies, vaikka oiskin isommat vehkeet kuin miehellä.Älä nyt hyvä mies hermostu. En halua loukata Fantzua millään tavalla, ei sinun tarvitse puolustaa häntä mua vastaan. Saat jos haluat. Hienoakin se on.
Ei saa kysyä, nytkyllä nainen vähän enemmän aletaan pitämään puoliamme! Tässä maailmassa mitkään vinkulelut pärjää
Mun sisäinen tiikeri taitaa olla nyt sitte hereillä ja aika sähäkällä kiukkutuulella!
Hienoo tämmönen kovistelu, varsinkin kun mä olen kaikkee muuta kuin kovis...liiankin kiltti ja naiivi nyhverö.
...kahviöverit puhuu..Ei saa kysyä, nytkyllä nainen vähän enemmän aletaan pitämään puoliamme! Tässä maailmassa mitkään vinkulelut pärjää
Haluaisitko verrata tavaroitten kokoa? Saat valita verrattavat esineet.Ei naisen tartte olla mies, vaikka oiskin isommat vehkeet kuin miehellä.
Tarvii ihan kaikille sitä kertoo......kahviöverit puhuu..
Haluaisitko verrata tavaroitten kokoa? Saat valita verrattavat esineet.
Tarvii ihan kaikille sitä kertoo...
Hei nainen nyt ei kuule pyydellä toisiltamme yhtään mittää anteeks vaan kaadetaan lisää kahvia ja nautitaan kofeiinin ihanasta voimaa antavasta hetkellisestä hurmiosta!!
..anteeks, mä oon ihan väsy eli ei niin mitn toimintaa pääkkösessä..
Hyvä kun oot syönny muutakin kuin vanukkaanSöinpäs tänään..
Salaattiakin kahta erilaista ja kalkkunasiivuja (ei olleet hyviä, liian kuivia joten toinen jäi lautaselle) ja kotona sitten vielä makaroonia ja sellasta pastakastiketta.,,,ja siis NYT tuon vanukkaan.
HarmiMun äitillä oli semmonen...ja sitten mä surupääni kanssa taisin mennä ja hävittää sen pannun
ahdistaa toi kofeiinihurmos ihan sivustaseuraajana nytkyllä...sut pittää kohta köyttää sänkyys nukkumaanHei nainen nyt ei kuule pyydellä toisiltamme yhtään mittää anteeks vaan kaadetaan lisää kahvia ja nautitaan kofeiinin ihanasta voimaa antavasta hetkellisestä hurmiosta!!
On menny viime aikoina puoliväkisin pakottamalla...ei oo oikein näläntunnetta, mutta ei jaksa muuten.Hyvä kun oot syönny muutakin kuin vanukkaan
Juu,hyvä se on jotain syödä vaikka väkisin.On menny viime aikoina puoliväkisin pakottamalla...ei oo oikein näläntunnetta, mutta ei jaksa muuten.
No eläHarmi
Paraskin siellä kiusaamaan ketään noista asioista. Teeskentelijä ja pelkuri.Joku taitaa seurustellakin vain leikisti
Ai kun vitsillä tarjoaa KÄÄRETORTTUA ? Onko kielettyä jos seurustelee Pitääkin muistaa etten koskaan tarjoa muille miehille kääretorttua.Joku taitaa seurustellakin vain leikisti
NiimpäNo elä
Surupää ei ole se järkevin...