The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päevää!
Kyllä on helpot työpäivät. Tällä viikolla ei ole tarvinnut yhtenäkään päivänä olla töissä klo 14 saakka. Oikea työaika olis klo 8 - 16, mutta kun on niin epäsäännöllinen työ, niin en etes muista, milloin olen viimeksi tehnyt 8h päiviä. :D

Fantzu
Päevää!
Kyllä on helpot työpäivät. Tällä viikolla ei ole tarvinnut yhtenäkään päivänä olla töissä klo 14 saakka. Oikea työaika olis klo 8 - 16, mutta kun on niin epäsäännöllinen työ, niin en etes muista, milloin olen viimeksi tehnyt 8h päiviä. :D
Vähäks oon kade. Meillä on 8h+30min ruokatauko. Jos työt on tehty ennen aikojaan niin ne loppu minuutit vaikka istutaan taukohuoneessa.

Iltapäivää juu!

Lupasin taiteilla intialaista broilerista, linsseistä, sipuleista, porkkanoista ja kookosmaidosta. Chiliä ja valkosipulia toki myös ja ehkä vähän maapähkinävoita ja rutosti punaista currytahnaa ja...

Hammaskin alkaa asettua. Tai siis se kolo mikä on hampaan tilalla. :)

Iltapäivää juu!

Lupasin taiteilla intialaista broilerista, linsseistä, sipuleista, porkkanoista ja kookosmaidosta. Chiliä ja valkosipulia toki myös ja ehkä vähän maapähkinävoita ja rutosti punaista currytahnaa ja...

Hammaskin alkaa asettua. Tai siis se kolo mikä on hampaan tilalla. :)
Nam,kuulostaa oikein hyvältä ruualta. :)
Hyvä kun alkaa asettumaan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä