Kuumaa on kahvin oltava, mutta kun se seisoo unohtuneena kauan keittimessä lämpö päällä, niin ei sitä juo pirukaan. Pitäisi ostaa uusi keitin joka sammuu itsestää säädyllisen ajan kuluttua.
Vähäks oon kade. Meillä on 8h+30min ruokatauko. Jos työt on tehty ennen aikojaan niin ne loppu minuutit vaikka istutaan taukohuoneessa.Päevää!
Kyllä on helpot työpäivät. Tällä viikolla ei ole tarvinnut yhtenäkään päivänä olla töissä klo 14 saakka. Oikea työaika olis klo 8 - 16, mutta kun on niin epäsäännöllinen työ, niin en etes muista, milloin olen viimeksi tehnyt 8h päiviä.
Termoskeitin?Kuumaa on kahvin oltava, mutta kun se seisoo unohtuneena kauan keittimessä lämpö päällä, niin ei sitä juo pirukaan. Pitäisi ostaa uusi keitin joka sammuu itsestää säädyllisen ajan kuluttua.
Mie aion värjätä tukan punaiseksi. On pitänyt jo ajat sitte mutta tällä viikolla teen sen.
Sekin väripurkki löytyy mutta musta sopii mulle paremmin.
Ei kiistellä makuasioista, mutta musta minä olen oikeassa.Sekin väripurkki löytyy mutta musta sopii mulle paremmin.
Ei kiistellä makuasioista, mutta musta on parempi vaihtoehto.
Nam,kuulostaa oikein hyvältä ruualta.Iltapäivää juu!
Lupasin taiteilla intialaista broilerista, linsseistä, sipuleista, porkkanoista ja kookosmaidosta. Chiliä ja valkosipulia toki myös ja ehkä vähän maapähkinävoita ja rutosti punaista currytahnaa ja...
Hammaskin alkaa asettua. Tai siis se kolo mikä on hampaan tilalla.
Mä otin teetä kun sen voi juoda haaleana.Kahvia
Ei muuten voi. Mä laitan siihenkin maitoa.Mä otin teetä kun sen voi juoda haaleana.
Kyllä mä saatan juoda kahvin haaleenakin
Jos on pakko,niin ehkä menee alas,mut yökKyllä mä saatan juoda kahvin haaleenakin
Talking to yourself?Muruseni i miss you
Hah tuskin ei katsoisi naista jolla on useampi mies jota panee.Talking to yourself?
Kohta sun murunen ilmestyy tänne.
Hyvä, pidä tuo mielessä.Hah tuskin ei katsoisi naista jolla on useampi mies jota panee.
Sinun kaltaisille naisille on ihan oma nimikinHyvä, pidä tuo mielessä.
Kerro lisää.Sinun kaltaisille naisille on ihan oma nimikin