Lilith Le Nuit
Mä olin baarissa sellaisten n.60v. miesten kanssa. Että en mää tällä kertaa. Sain kyydin kotiin.Nonih... saitko mitä olit hakemassa
Mä olin baarissa sellaisten n.60v. miesten kanssa. Että en mää tällä kertaa. Sain kyydin kotiin.Nonih... saitko mitä olit hakemassa
Eikö siinä iässä enää paneta?Mä olin baarissa sellaisten n.60v. miesten kanssa. Että en mää tällä kertaa. Sain kyydin kotiin.
No sulla ei kyl ole sillä osastolla mitään hävettävää tai hiljennyttävääSil on isommat.. Se vetää vakavaks...
Mä voin luovutta puolet omistani. Haluu pienemmät.Sil on isommat.. Se vetää vakavaks...
Bisselle bissea?Hello, mä just etsin sitä ketjua.
Toisenlainen tapa tarjota bisseä..
Eräs herra ei huolinut mua kotiinsa. Tykkäs musta mutta liian iso ikäero. :|Eikö siinä iässä enää paneta?
Nehan ne kaikkein innokkaimpia ovat!!Eikö siinä iässä enää paneta?
sillä laillaMä olin baarissa sellaisten n.45v. miesten kanssa, sain kunnon kyydit.
Joo, bisseltä bisseä bisselle.Bisselle bissea?
Hyi sua.sillä lailla
That's more like it!Joo, bisseltä bisseä bisselle.
:O no onpas tylsä herra ollu kyseessäEräs herra ei huolinut mua kotiinsa. Tykkäs musta mutta liian iso ikäero. :|
:ONehan ne kaikkein innokkaimpia ovat!!
Niin oli.:O no onpas tylsä herra ollu kyseessä
Sellaiset, jotka yha hengittavat, siis.
Minä oon kyllä sellainen kärttynen vanha äijä sitten, heiluta kävelykeppiä ja huudan nuorisolle, tai ravistan nyrkkiä rollaattoriin nojaten.Sellaiset, jotka yha hengittavat, siis.
keppiä hyvinkin jooMinä oon kyllä sellainen kärttynen vanha äijä sitten, heiluta kävelykeppiä ja huudan nuorisolle, tai ravistan nyrkkiä rollaattoriin nojaten.
Tule tänne heiluttamaan keppiäsi. :xmas:Minä oon kyllä sellainen kärttynen vanha äijä sitten, heiluta kävelykeppiä ja huudan nuorisolle, tai ravistan nyrkkiä rollaattoriin nojaten.
|Okeppiä hyvinkin joo
no ei siinä ny liikaa oo näyttelemistäTule tänne heiluttamaan keppiäsi. :xmas:
Tyyylsaaa! Mieheni ajelee moottoripyorilla, harrastaa kilpatanssia ja on vannoutunut anarkisti. Eika edes karttyinen, saatika huuda nuorisolle... paitsi jos taustamelua on liikaa - miehen hoidettua aanentoisto ihan itse.Minä oon kyllä sellainen kärttynen vanha äijä sitten, heiluta kävelykeppiä ja huudan nuorisolle, tai ravistan nyrkkiä rollaattoriin nojaten.
Osanottoni jokaiselle, palasen elämästään menettäneelle.
Ei sit liikaa :attn:Tulipa sitten käytyä yksillä synttäreilläkin..huomenna toiseen kylään leikkuuttaa kuopuksen hiukset..mietin pitäiskö omiakin vähän..