no mä jo aattelinEn usko että on, mä vaan oon valas
mut sitte hogasin että kyse on voffista
no mä jo aattelinEn usko että on, mä vaan oon valas
:kiss:Moikkelis nami :kiss:
Ajattelin vaan herättääNo tinku tinku tääl ollaan! Ainaki hetken vielä
Jaa että nyt se sänky testataan ja kunnolla Täällähän alkaa vähän jokaisella olemaan jonkinlaista sutinaa kevään edetessä! saas nähä milloin sitä ite joutais treffeilleMulla on huomenna sänky rehvit:saint:
Täytyy nyt käydä koemakaamassa muutama jousitus kaksin aina kaunihimpi.Jaa että nyt se sänky testataan ja kunnolla Täällähän alkaa vähän jokaisella olemaan jonkinlaista sutinaa kevään edetessä! saas nähä milloin sitä ite joutais treffeille
Hyvää leffailtaa!Mutta meikälle tuli seuralainen, niin siirryn leffan pariin :wave:
Meinaatko että ajoverkt laskea ja kattoa mitä tulee virran mukanaTäytyy nyt käydä koemakaamassa muutama jousitus kaksin aina kaunihimpi.
Ei muutakun verkot veteen josko joku tarttuis kiinni
Ihan vaikuttais myötäset olevan tuulet sielläAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28329194::wave:
Kylläpäs on ollutkin yhtä hulinaa ja soittelua,paperien täyttöä ja taas lisää papereiden täyttämistä nää viikot. Vielä maanantaina pitääs parit sopparit käydä allekirjottaan,niin vois alottaa sitte työkokeilut viikon parin sisään.
Niin ja kesäkuussa tulee tietoa pääsenkö opiskelemaan,musta tuis ny aluksi vain koulunkäyntiavustaja ja sitte siitä ajattelin jatkaa pidemmälle, kai mää sitte taas meen lukeen sitä psykologiaa,mitä luin aikoinani sosiaalialallakin.
Että tämmösiä tuulia täällä mettässä
No sain ittiä niskasta kiinni ja sen tietynlaisen fiiliksen,niin piti laittaa sit kaikki asiat kerralla kuntoon ettei vahingossakaan alkaa perääntymään enääIhan vaikuttais myötäset olevan tuulet siellä