The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen vähän pudonnut kyydistä varmaan mutta olet siis muuttanut.Kauaskin entisestä paikasta? mikä sai tuollasen muutoksen aikaan? Se on kiva kun pääsee uusiin maisemiin ja uusia juttuja ja saa uusia naamoja ympärille.
Noup, en suinkaan ole muuttanut - ilmaisin itseni huonosti, sori.

Olen vain viikonloppuvisiitillä, siis kaupunkilomaa viettämässä keskimmäisen kanssa vanhoissa tutuissa maisemissa. Sunnuntaina laskeudumme takaisin perheen pariin :heart:...
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Leffa meni kyllä täysin ohi kun höpöteltiin kaikkea, mutta muuten oli ihan mukavaa :) Karkkia ja popkornia, ah. Pp oli nukahtanut mun sänkyyn niin sain sitte vieraan majoitettua sen huoneeseen patjalle.
Höpöttäminen on kivaa:D kyllä hyvä seura aina yhen leffan voittaa ja leffan näkee uudelleen kun taas juttuja ei voi samalla tavalla toistaa.
 
Noup, en suinkaan ole muuttanut - ilmaisin itseni huonosti, sori.

Olen vain viikonloppuvisiitillä, siis kaupunkilomaa viettämässä keskimmäisen kanssa vanhoissa tutuissa maisemissa. Sunnuntaina laskeudumme takaisin perheen pariin :heart:...
Tai sitten mun lukemisen ymmärtäminen ei ole ihan kohillaan:D No,mutta mukavaa viikonloppua sinne sateesta(tai juuri siksi, miten itse haluaa) huolimatta:)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tai sitten mun lukemisen ymmärtäminen ei ole ihan kohillaan:D No,mutta mukavaa viikonloppua sinne sateesta(tai juuri siksi, miten itse haluaa) huolimatta:)
Kiitos, kiitos. Ei tässä sokerista olla, onneksi hoksasin pakata mukaan säänkestävää vermettä, niin ei vesisadekaan haittaa liikkumista :).

Pitää ne vesilätäköt käydä täälläkin pomppimassa, jos ei toi keskimmäinen ilkiä niin sitten minä :D
 
Kiitos, kiitos. Ei tässä sokerista olla, onneksi hoksasin pakata mukaan säänkestävää vermettä, niin ei vesisadekaan haittaa liikkumista :).

Pitää ne vesilätäköt käydä täälläkin pomppimassa, jos ei toi keskimmäinen ilkiä niin sitten minä :D
mun pikkupojat on kuulemma myös päässeet jo hyppimään lätäköissä

kuopuksella oli eilen illalla aivan hirveä ikävä iskää, se kun on aivan isänpoika
 
huomenta =)

heräsin joskus 06 aikaan ja meni hetki kunnes sai unesta kiinni
kasiin sitten nukuin, heräsin puhelimen värinään :heart:

lapset heräs vähän ennen puoli ysiä

vapaapäivä olisi ja vettä sataa
se olis sitten viikkoa 4 enää viikkoa töitä :saint:
työkavereita tulee kyllä ikävä kun ovat niin ihania ja kivoja kaikki :heart:
 
kahvikirahvi
mun pikkupojat on kuulemma myös päässeet jo hyppimään lätäköissä

kuopuksella oli eilen illalla aivan hirveä ikävä iskää, se kun on aivan isänpoika
Pp on kans vähä isin poika, se varmaa sekoaa onnesta ku tänään pääsee isille kylään :p Ja huomenna se meneeki iskän tykö yöksi. Mp.llä maanantaina vp niin sovimma että poitsu menee sinne yökyläilemään ettei aikasin aamulla tuu hirveetä lapsenvaihto-operaatiota ennen kouluun lähtöä.
 
IhanaValo
Meillä esikoinen innostui naapurin tytön kans yks päivä hyppimään oikeen kunnolla lätäkössä. Pihalle muodostunut oikeen jättilätäkkö, keskelle pihatietä ja nää oikeen ottivat vauhtia ja pomppasivat siihen vuorotellen..onneks oli ees kurahousut jalassa, vaikkei nekään paljoa auttanut kun sitä kuraa oli hatussa asti..vaan hauskaa näytti olevan :)
 
mun pikkupojat on kuulemma myös päässeet jo hyppimään lätäköissä

kuopuksella oli eilen illalla aivan hirveä ikävä iskää, se kun on aivan isänpoika

Meijän kotipiha on nykyään semmosessa lammikkolillussa, jotta siinä nyt ei voi mitään muuta tehdäkään kuin hyppiä hyppimisen riemusta :D...ja ihanaahan se onkin. Tulis vain useammin muistettua, kuinka paljon siitä itsekin nautti kersana eikä olis siinä vieressä sitten aina soosottelemassa ja hillitsemässä....


Ihana poika sinulla :heart:...saat hänestä varmasti Ykkös Hoitajan :)
 
IhanaValo
Miulla on nyt vähän vaikee olo, eilen alkoi tekemään mieli hirveesti sipsiä tai jotain hyvää (taidan olla parantunut :) ) ja ootin että jospa tänään mennään kauppareissulle, sieltä saisin samalla jotain herkkua mut ei, mies sanoi että mennäänkin vasta huomenna kauppaan...enkä mie jaksa, tai toisaalta halua lähteä lähikauppaan kävellenkään..
Pitää vaan toivoa että se himotus menis päivän aikana ohi, sais pidettyä tiukemman linjan syömisten suhteen..
 
Ja- Hans! Se on nyt silviisii, että myö nostetaan kytkintä ja lähdetään kruisailemaan. Tulikin viimeiset hankintapuheluinfoamiset, joten kamelinahan siellä saakin sitten olla, kun kaikkia roudailemme...mutta otetaankin ihan vimpan päälle nämä shoppailut ja hemmotellaan jossain välissä makunystyröitäkin :p...

Oikein ihanaa lauantaita kaikille :) :wave:!
 
Laura Närhi - Viimeinen aamu - YouTube

joskus kuullut pienen pätkän radiosta, täytyy kuunnella nyt paremmin


Täysin uupuneina
Aamuun valvoneina
Kaikki päätetty
Jäljellä voimattomuus
Silmät kyynelissä
Meidän keittiössä
Ihmetellään kun rauha nyt laskeutuu

Parempaan vaikka tähdättiin
Toisiamme vain syytettiin
Tahallamme loukattiin
Olen luopunut voitosta
Sinä antanut vain olla
Enää ei oo toiveita

Valo hetkessä saapuu
Pöly leijuu
Radiossa vaihtuu laulut uutisiin
Vaihtuu aamun uutisiin
Tähän kaikki nyt loppuu
Vielä kaikuu
Sanat vaikeet kunnes kovin hiljainen
Nousee aamu viimeinen

Hienot suunnitelmat
Lapset, automatkat
Joku toinen kai kanssasi tehdä ne saa
Jälkeen pettymysten
Suurten odotusten
En voi vierelläs viipyä kauempaa

Kaikki mistä me haaveiltiin
Hävis vuosien kiireisiin
Väsymykseen vaihdettiin
Mihin tästä nyt lähdetkin
Aina muistathan kuitenkin
Sinua niin rakastin

Valo hetkessä saapuu
Pöly leijuu
Radiossa vaihtuu laulut uutisiin
Vaihtuu aamun uutisiin
Tähän kaikki nyt loppuu
Vielä kaikuu
Sanat vaikeet kunnes kovin hiljainen
Nousee aamu viimeinen



kauniit sanat
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä