no silmissä sittenmulla mitään kiikaria ole.
no silmissä sittenmulla mitään kiikaria ole.
Jaahans, onkos se pyy jo pivossa?mulla mitään kiikaria ole.
Mistähän semmosen löytäiseli huomenna jahtaamaan todella isoa meisseliä :saint:
mistäpä minä tuon tietäisinEikö ne uskovaisten eväät ollukkaan yhteisiä
kirjoita takkiin tai paitaan etsin isoa meisseliäMistähän semmosen löytäis
Kirjotin tänään kauniita runojakin muuten, ruutis ne tais nähäkki jo naamakirjassa.
Mitä mä miehellä tekisin,
kun vain työkaluja tarvitsisin.
Koska mieskään ei hyllyä alas saa,
jos ei ole työvälinettä sopivaa.
Joo mut tuo oli sun oma sanonta. Ni arvelin että sullon jotain salattua tietoa. Nih.mistäpä minä tuon tietäisin
a) ei oo isoa meisseliä
b) en ole uskomassa
heips sangria :wave:Jaha, koko viikonloppu meneekin sitte kotona kun tautia taudin perään lapsilla. Koko ajan jollain jotain. Tulee varmaan netflixiä kytättyä kiitettävästi
tunti pitäis vielä ainakin jaksaa et saa nuo nukkumaan...
voi raksu, se sanontahan koskee eväitäJoo mut tuo oli sun oma sanonta. Ni arvelin että sullon jotain salattua tietoa. Nih.
Ihan ku nää olisit joskus soveltanu sitä johonki muuhunki, vai muistanko vaan väärinvoi raksu, se sanontahan koskee eväitä
no varppina en oo ollu edes siellä päinkään :saint:Ihan ku nää olisit joskus soveltanu sitä johonki muuhunki, vai muistanko vaan väärin
mitä tää tarkottaa?:ashamed:Jaahans, onkos se pyy jo pivossa?
mä muistan kans.ruutis ei ite muista.Ihan ku nää olisit joskus soveltanu sitä johonki muuhunki, vai muistanko vaan väärin
miten mä voi muistaa semmosen mitä ei koskaan sattunu?mä muistan kans.ruutis ei ite muista.
Viittaan vanhaan sanontaan "Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla."mitä tää tarkottaa?:ashamed:
Ethän nää koskaan :xmas:no varppina en oo ollu edes siellä päinkään :saint:
Moikkelis nami :kiss:heips sangria :wave:
onks Paulakin......Mä ja paula parutaan täällä :'(
Jos on kyse VoFista, älä sano enempää..miulla menee se nauhalle ja katon rauhassa kuhan molemmat lapset on unten mailla.Mä ja paula parutaan täällä :'(
Joo en sanoJos on kyse VoFista, älä sano enempää..miulla menee se nauhalle ja katon rauhassa kuhan molemmat lapset on unten mailla.
En usko että on, mä vaan oon valasonks Paulakin......
valaana?