Älä ihmeessä: teillä onkin paljon yhteistä, Aisurin kanssa. Mut enpä kerro! Se luki siinä lehdessä, mikä vedettiin pois markkinoilta. Satuin ostamaan yhden ennen kuin kaupasta siivottiin pois: silmävaivoista kertoi, syyt oli liian selvät.Vielähän tuota sinäkin elossa kukut ja sätkit...en lue.
..niin...toisilla on siivut kivoja ja sitten tämmösellä ne on ihan murusinaNiin on niin kuin sunkin murunen
Mulla on edelleen puolet syömättä...aattelin syödä loput myöhemmin.Mä tein jo ruoan ja on syöty.
Jousimiehet...ne jotka ovat jaksaneet tutustua muhun ja päässeet pintaa syvemmälle..ovat kyllä arvossa arvaamattomassaNo tää selittääkin monta asiaa meijjän ajatustenjuoksusta niin samansuuntasesti
SikaaMulla on kaapissa purkki sikanautasäilykettä.
Jospa leikkais sen kuutioiksi ja tekis noppasoppaa?
PörröpääJousimiehet...ne jotka ovat jaksaneet tutustua muhun ja päässeet pintaa syvemmälle..ovat kyllä arvossa arvaamattomassa
...tai ylipäätänsä se ihminen, jostain horoskooppimerkistä nyt viis!, joka jaksaa ja haluaa nähdä vaivaa että erehtyy..tai siis että näkee mut tutustumisen arvoisena ihmisenä on mulle arvokas
...liikaa kahvia tälle päivälle
Siivut tai muruset ihania silti..niin...toisilla on siivut kivoja ja sitten tämmösellä ne on ihan murusina
...ooooiiii että mä oon huono!!
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/402709-naitko-taman-hammentavan-lehden-kaupassa-mtv-vedetaan-nopeasti-pois-myynnistaÄlä ihmeessä: teillä onkin paljon yhteistä, Aisurin kanssa. Mut enpä kerro! Se luki siinä lehdessä, mikä vedettiin pois markkinoilta. Satuin ostamaan yhden ennen kuin kaupasta siivottiin pois: silmävaivoista kertoi, syyt oli liian selvät.
Mullahan ei ole mitään lääkkeitä käytössä. Kuulo heikkenee titaanidioksidista, joten aikalailla rajoittaa niitä, kun täytyy mennä tippaan, jos tarvetta tulee.
TakkutukkaPörröpää
Sä oot kyllä tutustumisen arvoinen ihminen!
*läpsäyttää persuksille*Siivut tai muruset ihania silti
Koskas sinä olet muslimiksi alkanut???Sikaa
Mä en tykkää, siitä jää kitalakeen sellanen rasvanen tunneKoskas sinä olet muslimiksi alkanut???
Sitäpaitti nötkötti on kasvi tai eläin joka kasvaa jalostajan purkissa. Jota voi syyä sellaisenaan tai sitten siitä voi tehdä vaikka noppasoppaa.
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2010081112169181_ru.shtml
Auts juu pyöritettään ja keikutettaan*läpsäyttää persuksille*
Koetas mennä siitä nyt keikuttamaan lanteitas sinäkin siitä...
Palstalla väijyy kaksi neitokaista jotka tekis mieli opettaa syömään.Mä en tykkää, siitä jää kitalakeen sellanen rasvanen tunne
Elena ja kuka muu?Palstalla väijyy kaksi neitokaista jotka tekis mieli opettaa syömään.
Onnea yritykselle, tulet sitä tarvitsemaan ja paljonPalstalla väijyy kaksi neitokaista jotka tekis mieli opettaa syömään.
Joko saan vastauksen singleistä
Ellu ja ?Palstalla väijyy kaksi neitokaista jotka tekis mieli opettaa syömään.