The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kannattaa, hommaat itelles sellasen pörrösen mirrin jonka kanssa voi sitten katella iltasin töllöö vierekkäin ja puskee päitänne yhteen.:)
Jos...siis j o s mä hommaisin kissan, mikä mun ajatuksen tasolla on jo:rolleyes:, niin se ois semmonen pörrönen huiskuhäntiäinen:). Vähän niinkö joku norjalainen mettäkissa, että se on hienon näkönen! Tai sitten semmonen...mikäsenytoli...no se kissansapuskamainoksessa pyörivä jumalaisen kaunis tummanharmaa upotusturkkinen maukunen:)

Muutoin ymmärrä kissoista mitn...koirat on mun juttu:love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Fantzu
Jos...siis j o s mä hommaisin kissan, mikä mun ajatuksen tasolla on jo:rolleyes:, niin se ois semmonen pörrönen huiskuhäntiäinen:). Vähän niinkö joku norjalainen mettäkissa, että se on hienon näkönen! Tai sitten semmonen...mikäsenytoli...no se kissansapuskamainoksessa pyörivä jumalaisen kaunis tummanharmaa upotusturkkinen maukunen:)

Mä ymmärrän mirrejä. :love:

Awww nytkyllä teijen kahden lutusten kanssa:love:...

Houkuttelis muakin kyllä päikkärit mutta sitten menis koko päivä sueks eli puishuonoo...sen takii nyt kiskon itteeni kofeiinipörinää että jaksais:barefoot:...

Toi tasasen tylsä sateinen harmaa ilmamassa ei nyt jeesaa ollenkaan(n)...
Kiva nukkua vierekkäin :love::love:
Mua ei haittaa lyhyet 30-40 min päikkärit. :)
Juu on kyllä harmaata ja vesi-,liukaskeli :(

Ei kukaan ymmärrä kissoista mitään. Ne on yhtä vaikeita kuin naiset.

Kun ottaa kissan niin se tarkoittaa sitä, että sille antaa ruokaa ja hiekkalaatikon. Sit vaan ihmetellään mitä mirri keksii tehdä. Kun ei sille voi opettaa mitään eikä sitä voi käskeä tekemään mitään.

Koiratkin on kyllä ihania & tykkään kovasti :)
Mulla on vieläkin ikävä anopin keskikokoista villakoiraa. Oli ihana& lempeä koira. Mutta kissat on mun lempieläin ja lähellä sydäntä.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä