Pitäisköhän mun sittenkin hankkia kissa?Awww nytkyllä teijen kahden lutusten kanssa...
Houkuttelis muakin kyllä mies ja kissa...sen takii nyt kiskon itteeni kofeiinipörinää että jaksais...
Pitäisköhän mun sittenkin hankkia kissa?Awww nytkyllä teijen kahden lutusten kanssa...
Houkuttelis muakin kyllä mies ja kissa...sen takii nyt kiskon itteeni kofeiinipörinää että jaksais...
Kisu on kivaa seuraa ja kiva rapsutella.Pitäisköhän mun sittenkin hankkia kissa?
Kannattaa, hommaat itelles sellasen pörrösen mirrin jonka kanssa voi sitten katella iltasin töllöö vierekkäin ja puskee päitänne yhteen.Pitäisköhän mun sittenkin hankkia kissa?
Johan tuossa aikasemmin todettiin että lemmikki on vain ja ainoastaan hyvästäPitäisköhän mun sittenkin hankkia kissa?
Niin mut ajattelin hankkia kissan myös.Kannattaa, hommaat itelles sellasen pörrösen mirrin jonka kanssa voi sitten katella iltasin töllöö vierekkäin ja puskee päitänne yhteen.
Ellunen ihunainen...kiitti biisiin koukuttumisesta
Jos...siis j o s mä hommaisin kissan, mikä mun ajatuksen tasolla on jo, niin se ois semmonen pörrönen huiskuhäntiäinen. Vähän niinkö joku norjalainen mettäkissa, että se on hienon näkönen! Tai sitten semmonen...mikäsenytoli...no se kissansapuskamainoksessa pyörivä jumalaisen kaunis tummanharmaa upotusturkkinen maukunenKannattaa, hommaat itelles sellasen pörrösen mirrin jonka kanssa voi sitten katella iltasin töllöö vierekkäin ja puskee päitänne yhteen.
Mä ymmärrän mirrejä.Jos...siis j o s mä hommaisin kissan, mikä mun ajatuksen tasolla on jo, niin se ois semmonen pörrönen huiskuhäntiäinen. Vähän niinkö joku norjalainen mettäkissa, että se on hienon näkönen! Tai sitten semmonen...mikäsenytoli...no se kissansapuskamainoksessa pyörivä jumalaisen kaunis tummanharmaa upotusturkkinen maukunen
Muutoin ymmärrä kissoista mitn...koirat on mun juttu
Mä en aina, en ees itteeni ja omaa logiikkaanikaan...Mä ymmärrän mirrejä.
Kiva nukkua vierekkäinAwww nytkyllä teijen kahden lutusten kanssa...
Houkuttelis muakin kyllä päikkärit mutta sitten menis koko päivä sueks eli puishuonoo...sen takii nyt kiskon itteeni kofeiinipörinää että jaksais...
Toi tasasen tylsä sateinen harmaa ilmamassa ei nyt jeesaa ollenkaan...
Vielähän tuota sinäkin elossa kukut ja sätkit...en lue.
No hyvä että edes jokuMä ymmärrän mirrejä.
Taas matkit ajatuksissas minuuNo hyvä että edes joku
...mä kun en tod.menis takuuseen, itessänikin tekemistä
AnteeksTaas matkit ajatuksissas minuu
Ei kukaan ymmärrä kissoista mitään. Ne on yhtä vaikeita kuin naiset.Jos...siis j o s mä hommaisin kissan, mikä mun ajatuksen tasolla on jo, niin se ois semmonen pörrönen huiskuhäntiäinen. Vähän niinkö joku norjalainen mettäkissa, että se on hienon näkönen! Tai sitten semmonen...mikäsenytoli...no se kissansapuskamainoksessa pyörivä jumalaisen kaunis tummanharmaa upotusturkkinen maukunen
Muutoin ymmärrä kissoista mitn...koirat on mun juttu
Sä nyt ootkin semmonen kissanainenKaikenlaiset kissat,kisut & mirrit
Riittää että rakastaaEi kukaan ymmärrä kissoista mitään. Ne on yhtä vaikeita kuin naiset.
Kun ottaa kissan niin se tarkoittaa sitä, että sille antaa ruokaa ja hiekkalaatikon. Sit vaan ihmetellään mitä mirri keksii tehdä. Kun ei sille voi opettaa mitään eikä sitä voi käskeä tekemään mitään.