Saan nukutuksi mutta unimäärä ei riitä. Normaalisti olen unessa viimeistään 21.00.Aikainen herätys sulla, toivottavasti saat ees jonkin verran unta.
Onko hän kuollut vai muuten vaan piilotettu? Toki sen joku turvallisuuspäällikkö osaisikin tehdä, mutta ei se ole enää turvallisuutta tässä tapauksessa aikanaan.
Huomenta,luultavasti on loskakeli yök. Loskakeli on inhottaa,mielummin pikkupakkanen ja lumisadeHuomenta!
Lunta tullut noin puoli metriä yön aikana. Ja huomiseksi luvattiin plus viittä lämpöastetta. Voinee ennustaa huomisillaksi loskaista keliä?
Onko hän kuollut vai muuten vaan piilotettu? Toki sen joku turvallisuuspäällikkö osaisikin tehdä, mutta ei se ole enää turvallisuutta tässä tapauksessa aikanaan.
m1es?Iltapala 21.30. otan itseltäni suihin ja ajattelen kaikkia palstan keskiiköisä elämässä epäonnistuneita leidejä. Laukean 21.31.
WiineriPiipahdettiin Fiskarissa ostamassa puuta. Aikamoinen ajokeli! Auraa ei ollu kai käynyt aamuviiden jälkeen ja pohjoisen puolelle tietä kinosti ja oikeastaan mitään ei nähnyt tuiskussa. Tuskaisen hitaan ajomatkan pelasti Pohjasta (?) ostettu kahvi ja viineri.
Just semnen. Vaniljamönjällä, hedelmilä, kirsikalla ja kiilteellä.Wiineri
Auttaisko valuttavaan nokkaankin?Jaloviina, paras yskän lääke
Ei ole yskittänyt koko päivänä.
Joskus olen kuullut sanottavan, että flunssa kuuluu hukuttaa alkoholiin.Auttaisko valuttavaan nokkaankin?
Tyhmä flunssa. Ei muutu kunnon taudiksi muttei mene ohikaan. Kyllästyttää jo!
Jallu sopii parhaiten humpansoittoon, mutta kyllä sillä flunssaakin hoitaa.Joskus olen kuullut sanottavan, että flunssa kuuluu hukuttaa alkoholiin.
En kuitenkaan osaa varmuudella sanoa, jos jallu on oikea viina siihen.