Fantzu
Niin on.Mutta kun tavallisen talliaisen on vaan mentävä sinne töihin.
Niin on.Mutta kun tavallisen talliaisen on vaan mentävä sinne töihin.
MoikkellisMuimui
Kaikkea sitä täytyy yrittää työpaikkansa pitääkseen. Onneksi on hyvä vakuutus ja firma maksaa hyvin, jos sattuu kuoleentumaan, perikunta kiittääJestas!
No, minkäs teet, joustonvaraa kun on löydyttävä. Mutta onneksipa ovat jo pois tehdyt
Saisko sitä Jumbosta .Kahvilasta, kaupasta ja mulla on sitä.
Onko mahdollista hyödyntää kimppakyytiä? Tai saada etäpäivää?Joo, en pääse minäkään. Miehen työvuoro ihan mahoton mun liikkumisen suhteen eli ei autokyytiä tiedossa.
No ei nyt tommosia mennä puhumaan!Kaikkea sitä täytyy yrittää työpaikkansa pitääkseen. Onneksi on hyvä vakuutus ja firma maksaa hyvin, jos sattuu kuoleentumaan, perikunta kiittää
Usko pois.Voi tuon mä niin haluaisin nähdä!!
Ei niitä liikuta, miten pk-seudulla autottomat kulkee töihin.Onko mahdollista hyödyntää kimppakyytiä? Tai saada etäpäivää?
Kurjaahan tuommoinen on mutta toisaalta miten muutoinkaan lakko purisi päättäjiin?..
Siellä on kahviloita ja ravintoloita.Saisko sitä Jumbosta .
Usko pois, haluan!Usko pois.
Et halluu
Sasse. Täällä päin sanotaan, että taksit on osa julkista liikennettä. Eipä niiden kyytiin kyllä prolepassilla (lue kuukausilippu) pääse. Eikä ole niin varaakaan taksilla kulkemiseen.Noi lakot on siinä huono juttu,jos työmatka on pitkä,ei oo omaa autoa tai puoliso ei pysty kuljettamaan.Millä sitten kulkee töihin.
Tuosta tulee niin paljon hyviä juttuja mieleen ja ikävä puristus rintaan, että onpahan nykyään hankala kuunnella...pitäs saada joku uus biisu sydämelle josta tulee sellanen hyvän kiva tunne ja kevyt olo
...olikin muuten ihan scheisse viisu, miten lie lipsahti tuohon nuinikkään...Tuosta tulee niin paljon hyviä juttuja mieleen ja ikävä puristus rintaan, että onpahan nykyään hankala kuunnella...pitäs saada joku uus biisu sydämelle josta tulee sellanen hyvän kiva tunne ja kevyt olo
Niin miekinUsko pois, haluan!
Olla edes hetken aikaa aidosti onnellinenMitä te haluatte?
Mitä siihen tarvitaan?Olla edes hetken aikaa aidosti onnellinen