The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noi kiusaa pienempää, jalatkin on kuulema väärän kokoiset. Motataan jotain lättyyn!!:sneaky:

Ei softya, kaisia, eikä aksua...ne on ihan kiltisti!
Höpöhöpö, jalat on just sopivan kokoset kun niillä pääsee eteenpäin ja niillä voi viipottaa ja pomppia ja tanzzia jajaja...joten ei sun töppösissäs oo mitn vikaa:)

Mutta jos sun tekee mieli mottasta niin....ootas ny vähä...*haki nyrkkeilyhanskat...vyötti ja kuorrutti ittensä paaaaksuilla tyynyillä*...tosson sulle hanskat, annas tulla sitten!

Höpöhöpö, jalat on just sopivan kokoset kun niillä pääsee eteenpäin ja niillä voi viipottaa ja pomppia ja tanzzia jajaja...joten ei sun töppösissäs oo mitn vikaa:)

Mutta jos sun tekee mieli mottasta niin....ootas ny vähä...*haki nyrkkeilyhanskat...vyötti ja kuorrutti ittensä paaaaksuilla tyynyillä*...tosson sulle hanskat, annas tulla sitten!
Se on kuule parempi että sä mottaat ja mä kannustan taustalla.:D
Mä voin kyllä kampittaa sen lattiaan, painaa alleni niin että se on ja PYSYY paikallaan! *uhoaa itsevarmuutta uhkuen*:cool:

Se on kuule parempi että sä mottaat ja mä kannustan taustalla.:D
Mä voin kyllä kampittaa sen lattiaan, painaa alleni niin että se on ja PYSYY paikallaan! *uhoaa itsevarmuutta uhkuen*:cool:
No pikkasenpa haasteelliseksi heitit tilanteeno_O...siis kyllähän mä taitava ja osaavakykeneväpystyvä oon mutta...no, kerrankos sitä on samalla sekä nyrkkeilysäkkinä että nyrkkeilijänä(y)
*lähti stepaten huitomaan itteään*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä