No niin, pannaan pannaan. Ja aika vauhdikkaasti.SIIS...panna vauhilla, panna laskien...panna alas mäkeä liukuen!!
Kiitos. Pienempi painos meni jo nukkumaan. Nyt kahvia ja rentoutumista. Loppuviikon normaalimmat työajat.*halaa*
Huokase ja juo kahvisi rauhassa jos suinkin voit...ja kaappase pikkutoffonen kainaloiseksi ja mister toffonen myös..ja otatte ihan rennon illan koko kööri
Mä olen aina kiltisti!Noi kiusaa pienempää, jalatkin on kuulema väärän kokoiset. Motataan jotain lättyyn!!
Ei softya, kaisia, eikä aksua...ne on ihan kiltisti!
Mulla on yksi miesten takki jota teini ei huoli. Housut ja kengät myös löytyy.Mulle voi tulla siellä mäessä kylmä, ku mulla ei ole muita talvivaatteita kuin punaraitaiset villasukat.
Voiskohan Ak lainata mulle jotein hänen vanhoja vaatteita.
Okei, okei, lasketellaaan sitten vain.SIIS...panna vauhilla, panna laskien...panna alas mäkeä liukuen!!
Tottakai lainaan hyvään tarkoitukseen.Mulle voi tulla siellä mäessä kylmä, ku mulla ei ole muita talvivaatteita kuin punaraitaiset villasukat.
Voiskohan Ak lainata mulle jotein hänen vanhoja vaatteita.
Höpöhöpö, jalat on just sopivan kokoset kun niillä pääsee eteenpäin ja niillä voi viipottaa ja pomppia ja tanzzia jajaja...joten ei sun töppösissäs oo mitn vikaaNoi kiusaa pienempää, jalatkin on kuulema väärän kokoiset. Motataan jotain lättyyn!!
Ei softya, kaisia, eikä aksua...ne on ihan kiltisti!
Dodih, eli voiton puolella! Työviikko siis kun sait selätettyä tämän hirmupäivän.Kiitos. Pienempi painos meni jo nukkumaan. Nyt kahvia ja rentoutumista. Loppuviikon normaalimmat työajat.
Mistä sitä kaakaota mahtais löytyä?Mulla on yksi miesten takki jota teini ei huoli. Housut ja kengät myös löytyy.
Se on kuule parempi että sä mottaat ja mä kannustan taustalla.Höpöhöpö, jalat on just sopivan kokoset kun niillä pääsee eteenpäin ja niillä voi viipottaa ja pomppia ja tanzzia jajaja...joten ei sun töppösissäs oo mitn vikaa
Mutta jos sun tekee mieli mottasta niin....ootas ny vähä...*haki nyrkkeilyhanskat...vyötti ja kuorrutti ittensä paaaaksuilla tyynyillä*...tosson sulle hanskat, annas tulla sitten!
Kahvilasta, kaupasta ja mulla on sitä.Mistä sitä kaakaota mahtais löytyä?
Eilinen oli vielä pidempiDodih, eli voiton puolella! Työviikko siis kun sait selätettyä tämän hirmupäivän.
Ei taas. Täältä on vaikea päästä töihin.On se hienoa, kun taas lakkoillaan. Vähät välitetään, millä ihmiset pääsee töihin.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801232200690333_pi.shtml
Sehän se on lakon tarkoitus. Otetaan viattomat, asiaan kuulumattomat ihmiset pantiksiOn se hienoa, kun taas lakkoillaan. Vähät välitetään, millä ihmiset pääsee töihin.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801232200690333_pi.shtml
Joo, en pääse minäkään. Miehen työvuoro ihan mahoton mun liikkumisen suhteen eli ei autokyytiä tiedossa.Ei taas. Täältä on vaikea päästä töihin.
No pikkasenpa haasteelliseksi heitit tilanteen...siis kyllähän mä taitava ja osaavakykeneväpystyvä oon mutta...no, kerrankos sitä on samalla sekä nyrkkeilysäkkinä että nyrkkeilijänäSe on kuule parempi että sä mottaat ja mä kannustan taustalla.
Mä voin kyllä kampittaa sen lattiaan, painaa alleni niin että se on ja PYSYY paikallaan! *uhoaa itsevarmuutta uhkuen*
MoikkaIltaa kotona vihdoin.
Mutta kun tavallisen talliaisen on vaan mentävä sinne töihin.Sehän se on lakon tarkoitus. Otetaan viattomat, asiaan kuulumattomat ihmiset pantiksi
Siinä on myös se lakon voima.
Jestas!Eilinen oli vielä pidempi
Patska juttu. Autottomana on vaikeaa.Joo, en pääse minäkään. Miehen työvuoro ihan mahoton mun liikkumisen suhteen eli ei autokyytiä tiedossa.
Voi tuon mä niin haluaisin nähdä!!No pikkasenpa haasteelliseksi heitit tilanteen...siis kyllähän mä taitava ja osaavakykeneväpystyvä oon mutta...no, kerrankos sitä on samalla sekä nyrkkeilysäkkinä että nyrkkeilijänä
*lähti stepaten huitomaan itteään*