The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta jospa sä ootkin semmonen, jolle oikeesti sopiikin yövuorot - ja ylipäätänsäkin vuorotyö :). Toivottavasti se rytmin kääntö sujuu, voipi olla lauantaiaamuna siiten ne vitsit muutoin vähissä :snotty:...
Se voi olla, että mulle ehkä sopii tuo.. Mulla olis tarkotuksena valvoa huomenna aamulla töiden jälkeen ja keksiä iltaan asti jotain touhua, ettei se uni yllätä. Sittehän voi mennä jo vaikka 18.00 nukkuu ja herätä aamusti 4 jälkeen. Tulee siinä se 10h unta kuitenkin. Meitä on sama 4 hengen porukka lauantaina meidän koneella, kun on nyt yössä, että jokanen varmaan tietää sitte, että saattaa olla väsymystä ilmassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28322761:
Se voi olla, että mulle ehkä sopii tuo.. Mulla olis tarkotuksena valvoa huomenna aamulla töiden jälkeen ja keksiä iltaan asti jotain touhua, ettei se uni yllätä. Sittehän voi mennä jo vaikka 18.00 nukkuu ja herätä aamusti 4 jälkeen. Tulee siinä se 10h unta kuitenkin. Meitä on sama 4 hengen porukka lauantaina meidän koneella, kun on nyt yössä, että jokanen varmaan tietää sitte, että saattaa olla väsymystä ilmassa :D
..no mutta toihan on sitten nou hätä- tilanne, kun sama kvartetti siellä sitten nukkuvina ruusuina rehottaa :D :snotty:...

Toivottavasti sun ipanaiset sitten keksis jotain mukavaa aktiviteettia pääsi menoksi huomenissa ;)
 
IhanaValo
Minuu väsyttää taas ihan karmeesti..ja pitäis ruokaa tehdä, voi plaah. Tuossa vähän aikaa lepäilin mahani kans ja voi kun alko väsyttää, pakko oli nousta etten nukahda. Ja äijä ei oo taas kuulevinaan kun kysyn et voisko se laittaa sen ruuan..
 
..no mutta toihan on sitten nou hätä- tilanne, kun sama kvartetti siellä sitten nukkuvina ruusuina rehottaa :D :snotty:...

Toivottavasti sun ipanaiset sitten keksis jotain mukavaa aktiviteettia pääsi menoksi huomenissa ;)
Toivotaan, että keksivät jotain, jolla saa äidin pysymään hereillä. :D Aattelin käydä vähän kaupoilla aamupäivällä, kun nuo pirpanat on hoidossa.

Miten bootyn koe meni? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28322761:
Se voi olla, että mulle ehkä sopii tuo.. Mulla olis tarkotuksena valvoa huomenna aamulla töiden jälkeen ja keksiä iltaan asti jotain touhua, ettei se uni yllätä. Sittehän voi mennä jo vaikka 18.00 nukkuu ja herätä aamusti 4 jälkeen. Tulee siinä se 10h unta kuitenkin. Meitä on sama 4 hengen porukka lauantaina meidän koneella, kun on nyt yössä, että jokanen varmaan tietää sitte, että saattaa olla väsymystä ilmassa :D
Mää yleensä kääntelen rytmiä niin et vika yön jälkeen otan parin tunnin tirsat ja sit illalla meen varhain nukkumaan. Jos valvon yön+päivän nii menee helposti yliväsymykseen ja sit nukun huonosti seuraavanaki yönä jne. Mut mulla onki unihäiriö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28322824:
Toivotaan, että keksivät jotain, jolla saa äidin pysymään hereillä. :D Aattelin käydä vähän kaupoilla aamupäivällä, kun nuo pirpanat on hoidossa.

Miten bootyn koe meni? :)
heheh, voi jestas sitäkin testiä...jotain se psykologi löysi kun keskitty niihin mun piirroksiin kovasti ja kyseli niistä :)
 
Mää yleensä kääntelen rytmiä niin et vika yön jälkeen otan parin tunnin tirsat ja sit illalla meen varhain nukkumaan. Jos valvon yön+päivän nii menee helposti yliväsymykseen ja sit nukun huonosti seuraavanaki yönä jne. Mut mulla onki unihäiriö.
Tätäki mä mietein, että ehkä kuitenki fiksuinta ottaa muutaman tunnin unet ja sitte väkisin repiä ittensä ylös sängystä, ettei just tuu tota yliväsymystä. Meinaa saattaa olla todella raskasta tehdä 12 tunnin työpäivä huonoilla unilla.

Onkohan nyt oikee hetki kysyä oppisopimuspaikkaa, kun meille haetaan painajaa töihin? ja viimeyönä pari ihmistä kyseli, että tuleeko musta uus painaja, että olis hyvät pohjat kuulemma ja he oli sitä mieltä, että mä olisin hyvä siihen......
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28322913:
...Onkohan nyt oikee hetki kysyä oppisopimuspaikkaa, kun meille haetaan painajaa töihin? ja viimeyönä pari ihmistä kyseli, että tuleeko musta uus painaja, että olis hyvät pohjat kuulemma ja he oli sitä mieltä, että mä olisin hyvä siihen......
no mikäs tuon parempi hetki olisi

kiireellä kysymään
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä