Niih.Helekatti kun vois vielä joskus tulla taas onnelliseks...
Mikäs sen estää?Helekatti kun vois vielä joskus tulla taas onnelliseks...
NiiHelekatti kun vois vielä joskus tulla taas onnelliseks...
Mulla muuten kävi sama.Tsih..hik. Oho
*katsoo ympärilleen*Mulla muuten kävi sama.
Ei kait me olla samassa paikassa?
Jospa joku päivä oot,halausHelekatti kun vois vielä joskus tulla taas onnelliseks...
Ihana ootTyö kaikkiko lähitte kokonaanko justnyt ettimään onnea...ja onnellisuuttanne?
Pöh teijen/sun kanssas!
Kun se on jo sussa.
Onnesi ja onnellisuutesi.
Ei sitä tartte ettiä eikä sen puutosta manata. Sun vaan tarttee aukasta silmäs ja - ihan oikeesti! - sydämes.
Huomaa ne pienet asiat. Auringon kurkistus. Heti tuli sulle kivan kepeä, hiukan kujeilevainen mieli kun auringon valon näit - eikö? Kahvin/teen tuoksu, lämmin kuppi kaakaota. Kun yhtäkkiä yllättäen ruuhkassa kohtaat ystävällisen katseen. Hymyn. Jep, hymy toimii aina - sitä vahingossa hymyilee takaisin. Koska se tuntuu hyvältä. Läikähdyttää.
Sun päivässä on paljon pieniä asioita jotka tekee sut onnelliseksi. Iloiseksi. Tyytyväiseksi. Ihan aina niitä vaan ei huomaa. Kun on kiire. Kun on huolimurheita. Kun on kipuja. Kun on jotain mikä vain estää. Mutta - siellä ne on kuitenkin. Tiiät sen itekin .
Mikään kun ei ole mahdotonta.
Anna itsellesi lupa tulla onnelliseksi. Olet sen ansainnut. Nappaa siitä kunnon ote ja ole ja elä .
Avokaado on hyvääIltapala,kauraleipää,tuorejuustoa, avokadoa,suolaa ja pippuria mums mums
Kookosjugurttia
Höpö höpöIhana oot
Juu molemmat ollaan ihaniaHöpö höpö
En yhtään sen ihanampi kuin sinäkään
Parempi päivä oletan?
Paistettu rahka kuulostaa hyvältäAvokaado on hyvää
Mä en oo edes miettiny iltapalaani, taijan jättää huomiselle...tuli niin täyteläinen olo ituhippiviherpiipertäjän paistetusta rahkasta kuten esikoiseni päivällä lohkaisi (eikä tartte kenenkään suuttua ja pahoitusta herätellä kun toi oli vain kevyt ja äärimmäisen harmiton läpändeerus mun kasvissosekeitolleni ) crutonkeineen ja velloksille vielä rapsakoita pekonimurusiakin tarjolla...
Ehkä ompun kuitenkin nakerran
Hyvää yötä ja kauniita unia muruMä lähden hätyyttelemään noi vellokset unikuville, riittää että mä oon aamulla ihan töttöröö ja härö ja hörhö
Sitten kun niin - hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Ja herää onnellisena
Eikun mä katon elokuvaa...mä mitään onnee löydä kuitenkaan.Työ kaikkiko lähitte kokonaanko justnyt ettimään onnea...ja onnellisuuttanne?
Pöh teijen/sun kanssas!
Kun se on jo sussa.
Onnesi ja onnellisuutesi.
Ei sitä tartte ettiä eikä sen puutosta manata. Sun vaan tarttee aukasta silmäs ja - ihan oikeesti! - sydämes.
Huomaa ne pienet asiat. Auringon kurkistus. Heti tuli sulle kivan kepeä, hiukan kujeilevainen mieli kun auringon valon näit - eikö? Kahvin/teen tuoksu, lämmin kuppi kaakaota. Kun yhtäkkiä yllättäen ruuhkassa kohtaat ystävällisen katseen. Hymyn. Jep, hymy toimii aina - sitä vahingossa hymyilee takaisin. Koska se tuntuu hyvältä. Läikähdyttää.
Sun päivässä on paljon pieniä asioita jotka tekee sut onnelliseksi. Iloiseksi. Tyytyväiseksi. Ihan aina niitä vaan ei huomaa. Kun on kiire. Kun on huolimurheita. Kun on kipuja. Kun on jotain mikä vain estää. Mutta - siellä ne on kuitenkin. Tiiät sen itekin .
Mikään kun ei ole mahdotonta.
Anna itsellesi lupa tulla onnelliseksi. Olet sen ansainnut. Nappaa siitä kunnon ote ja ole ja elä .