The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terkkuset lempeän lämpimistä saunalöylyistä:):love:

...kyllä muuten löylyhenki osui ja uppos ihan joka sopukkaan ja kohtaan, on meinaa niin raukean lökölöö olo että:)! Vois jopa olla saumaa sille että nukkuisin ens yön kuin pikkupossu:D... Esikoinen osas jälleen kerran lämmittää saunan hyvääkin hyvemmäksi:love:

Mitä sinulle kuuluu:)? Aika ihanat pikkupakkaset ovat saapuneet, vielä kun lunta tulis niin olispa talvikelit kohdillaan(y)! Aurinkokin toisinaan näyttäytynyt. Ja arki korkattu, jiihaa! Eli muistamista ja tekemistä riittää, päiväpöllönä olemista ja uusien kirjojen kontaktoimistakin eli pieruilmatyynyjen takuuvarmaa kirjankansiesiintymää(y):D

Nautitaan talvesta ja tammikuusta! Tämäkin viikko jo vauhdilla kääntymässä viikonlopun puolelle kallevillelleen. Eli ei huonosti ollenkaan:)
 
Työ kaikkiko lähitte kokonaanko justnyt ettimään onnea:unsure::barefoot:...ja onnellisuuttanne?

Pöh teijen/sun kanssas!
Kun se on jo sussa:).
Onnesi ja onnellisuutesi.
Ei sitä tartte ettiä eikä sen puutosta manata. Sun vaan tarttee aukasta silmäs ja - ihan oikeesti! - sydämes.

Huomaa ne pienet asiat. Auringon kurkistus. Heti tuli sulle kivan kepeä, hiukan kujeilevainen mieli kun auringon valon näit - eikö:)? Kahvin/teen tuoksu, lämmin kuppi kaakaota. Kun yhtäkkiä yllättäen ruuhkassa kohtaat ystävällisen katseen. Hymyn. Jep, hymy toimii aina - sitä vahingossa hymyilee takaisin. Koska se tuntuu hyvältä. Läikähdyttää.

Sun päivässä on paljon pieniä asioita jotka tekee sut onnelliseksi. Iloiseksi. Tyytyväiseksi. Ihan aina niitä vaan ei huomaa. Kun on kiire. Kun on huolimurheita. Kun on kipuja. Kun on jotain mikä vain estää. Mutta - siellä ne on kuitenkin. Tiiät sen itekin :).

Mikään kun ei ole mahdotonta.
Anna itsellesi lupa tulla onnelliseksi. Olet sen ansainnut:love:. Nappaa siitä kunnon ote ja ole ja elä :).
 
Työ kaikkiko lähitte kokonaanko justnyt ettimään onnea:unsure::barefoot:...ja onnellisuuttanne?

Pöh teijen/sun kanssas!
Kun se on jo sussa:).
Onnesi ja onnellisuutesi.
Ei sitä tartte ettiä eikä sen puutosta manata. Sun vaan tarttee aukasta silmäs ja - ihan oikeesti! - sydämes.

Huomaa ne pienet asiat. Auringon kurkistus. Heti tuli sulle kivan kepeä, hiukan kujeilevainen mieli kun auringon valon näit - eikö:)? Kahvin/teen tuoksu, lämmin kuppi kaakaota. Kun yhtäkkiä yllättäen ruuhkassa kohtaat ystävällisen katseen. Hymyn. Jep, hymy toimii aina - sitä vahingossa hymyilee takaisin. Koska se tuntuu hyvältä. Läikähdyttää.

Sun päivässä on paljon pieniä asioita jotka tekee sut onnelliseksi. Iloiseksi. Tyytyväiseksi. Ihan aina niitä vaan ei huomaa. Kun on kiire. Kun on huolimurheita. Kun on kipuja. Kun on jotain mikä vain estää. Mutta - siellä ne on kuitenkin. Tiiät sen itekin :).

Mikään kun ei ole mahdotonta.
Anna itsellesi lupa tulla onnelliseksi. Olet sen ansainnut:love:. Nappaa siitä kunnon ote ja ole ja elä :).
:love:Ihana oot :):love:
 
Iltapala,kauraleipää,tuorejuustoa, avokadoa,suolaa ja pippuria mums mums :p:p
Kookosjugurttia
Avokaado on hyvää:)
Mä en oo edes miettiny iltapalaani, taijan jättää huomiselle...tuli niin täyteläinen olo ituhippiviherpiipertäjän paistetusta rahkasta :D kuten esikoiseni päivällä lohkaisi (eikä tartte kenenkään suuttua ja pahoitusta herätellä kun toi oli vain kevyt ja äärimmäisen harmiton läpändeerus mun kasvissosekeitolleni:) ) crutonkeineen ja velloksille vielä rapsakoita pekonimurusiakin tarjolla...

Ehkä ompun kuitenkin nakerran :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä lähden hätyyttelemään noi vellokset unikuville, riittää että mä oon aamulla ihan töttöröö ja härö ja hörhö:D

Sitten kun niin - hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*
Ja herää onnellisena:love:
 
Avokaado on hyvää:)
Mä en oo edes miettiny iltapalaani, taijan jättää huomiselle...tuli niin täyteläinen olo ituhippiviherpiipertäjän paistetusta rahkasta :D kuten esikoiseni päivällä lohkaisi (eikä tartte kenenkään suuttua ja pahoitusta herätellä kun toi oli vain kevyt ja äärimmäisen harmiton läpändeerus mun kasvissosekeitolleni:) ) crutonkeineen ja velloksille vielä rapsakoita pekonimurusiakin tarjolla...

Ehkä ompun kuitenkin nakerran :)
Paistettu rahka kuulostaa hyvältä :p
Herkut ollu teillä :)
 
Työ kaikkiko lähitte kokonaanko justnyt ettimään onnea:unsure::barefoot:...ja onnellisuuttanne?

Pöh teijen/sun kanssas!
Kun se on jo sussa:).
Onnesi ja onnellisuutesi.
Ei sitä tartte ettiä eikä sen puutosta manata. Sun vaan tarttee aukasta silmäs ja - ihan oikeesti! - sydämes.

Huomaa ne pienet asiat. Auringon kurkistus. Heti tuli sulle kivan kepeä, hiukan kujeilevainen mieli kun auringon valon näit - eikö:)? Kahvin/teen tuoksu, lämmin kuppi kaakaota. Kun yhtäkkiä yllättäen ruuhkassa kohtaat ystävällisen katseen. Hymyn. Jep, hymy toimii aina - sitä vahingossa hymyilee takaisin. Koska se tuntuu hyvältä. Läikähdyttää.

Sun päivässä on paljon pieniä asioita jotka tekee sut onnelliseksi. Iloiseksi. Tyytyväiseksi. Ihan aina niitä vaan ei huomaa. Kun on kiire. Kun on huolimurheita. Kun on kipuja. Kun on jotain mikä vain estää. Mutta - siellä ne on kuitenkin. Tiiät sen itekin :).

Mikään kun ei ole mahdotonta.
Anna itsellesi lupa tulla onnelliseksi. Olet sen ansainnut:love:. Nappaa siitä kunnon ote ja ole ja elä :).
Eikun mä katon elokuvaa...mä mitään onnee löydä kuitenkaan.:unsure:
Onneks toi elokuva oli hyvä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä