The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Me täytettiin työauton takapää kaikella poistoon lähtevällä. Iso vanha televisio muunmuassa. Ja "muutama" pussillinen oluttölkkejä. Ja puolen vuoden keräyspaperit, -lasit, ja -metallit. Tiistaita odotellaan jotta saisi töllöttimenkin tungettua jonnekin.
Töllö olis varmaan sähköromua? Me kerätään puu,sähkö,ongelma ja viedään aina silloin tällöin Sortti-asemalle. Paku pitäisikin vuokrata.
 
Munat on raakoja päältä, jos paistaa vain toiselta puolelta.
Jos paistaa niin, että on kypsiä päältakin niin ovat kuivia tai palaneita alapuolelta

On sielä, peto vie, kokkeja
Ettäkö oo vielä oppinu kuuntelemaan Elenaa!?
Kun sen munasen toisen puolen voi halutessaan hauduttaa kypsäksi...voi sulen kakka sentään*huokaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais, Softy ja 0oo0
Munat on raakoja päältä, jos paistaa vain toiselta puolelta.
Jos paistaa niin, että on kypsiä päältakin niin ovat kuivia tai palaneita alapuolelta

On sielä, peto vie, kokkeja
Ettäkö oo vielä oppinu kuuntelemaan Elenaa!?
Tää kananmunien paistaminen on asia joka mun Ellulle vielä pitää opettaa.
Onneksi olen kärsivällinen.
Sitäpaitti lähiopetus hamekontaktilla ei o mulle mitenkään vastenmielistä.
 
Terassilla olisi vielä aika saalis remonttiroskaa. Ei ole vielä naapurit kyselleet, mitä me siellä säilötään. Sortti-asemalle vienti on vain jonnin verran haastavaa, kun on auki vain arkisin.
Jää pohtimaan miehelle luovaa jumppahetkeä ensi viikon lomapäiviin :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Lähen tuonne kirkonkylälle, olokaa kiltisi, leikkikää sievästi ja tullee tupenrapinat, jos Rättistä haukutta taikka muuten kiusaatta.

Minä lujen joka viestin kun tuun takasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Tää kananmunien paistaminen on asia joka mun Ellulle vielä pitää opettaa.
Onneksi olen kärsivällinen.
Sitäpaitti lähiopetus hamekontaktilla ei o mulle mitenkään vastenmielistä.
Juu ihan mielenkiintoista ois hymyillä ääneen taustalla kun sää hääräisit hame päällä paistamassa kananmunia _väärin_...epäilemättä muutkin tahtovat olla näkemässä sen:):geek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä