Paulig/Presidentti/JuhlamokkaKahvia, mutta kuka piilotti sinne hiuksen
E minä
Paulig/Presidentti/JuhlamokkaKahvia, mutta kuka piilotti sinne hiuksen
sori..vähän innostuin mossailemaan ja yks irtosKahvia, mutta kuka piilotti sinne hiuksen
Töllö olis varmaan sähköromua? Me kerätään puu,sähkö,ongelma ja viedään aina silloin tällöin Sortti-asemalle. Paku pitäisikin vuokrata.Me täytettiin työauton takapää kaikella poistoon lähtevällä. Iso vanha televisio muunmuassa. Ja "muutama" pussillinen oluttölkkejä. Ja puolen vuoden keräyspaperit, -lasit, ja -metallit. Tiistaita odotellaan jotta saisi töllöttimenkin tungettua jonnekin.
Se oli se Juhla Moka, pahus.Paulig/Presidentti/Juhlamokka
E minä
Kun sen munasen toisen puolen voi halutessaan hauduttaa kypsäksi...voi sulen kakka sentään*huokaa*Munat on raakoja päältä, jos paistaa vain toiselta puolelta.
Jos paistaa niin, että on kypsiä päältakin niin ovat kuivia tai palaneita alapuolelta
On sielä, peto vie, kokkeja
Ettäkö oo vielä oppinu kuuntelemaan Elenaa!?
Sinne juu. Tai sit gigantin keräslaatikkoon samalla kun poika hakee itselleen uuden jonkun ihmevimpaimen.Töllö olis varmaan sähköromua? Me kerätään puu,sähkö,ongelma ja viedään aina silloin tällöin Sortti-asemalle. Paku pitäisikin vuokrata.
Jos osaa paistaa niin ei ole liian raaka.Munat on raakoja päältä, jos paistaa vain toiselta puolelta.
Jos paistaa niin, että on kypsiä päältakin niin ovat kuivia tai palaneita alapuolelta
Tää kananmunien paistaminen on asia joka mun Ellulle vielä pitää opettaa.Munat on raakoja päältä, jos paistaa vain toiselta puolelta.
Oisko suoli?Mitä tarkoittaa sulen kakka?
Juu ihan mielenkiintoista ois hymyillä ääneen taustalla kun sää hääräisit hame päällä paistamassa kananmunia _väärin_...epäilemättä muutkin tahtovat olla näkemässä senTää kananmunien paistaminen on asia joka mun Ellulle vielä pitää opettaa.
Onneksi olen kärsivällinen.
Sitäpaitti lähiopetus hamekontaktilla ei o mulle mitenkään vastenmielistä.
En tiijä.Mitä tarkoittaa sulen kakka?
ookoo..Oisko suoli?
Kato, ku oon näin mukava äijä niin varotan sua varmuuven vuoksi.Tää kananmunien paistaminen on asia joka mun Ellulle vielä pitää opettaa.
Onneksi olen kärsivällinen.
Sitäpaitti lähiopetus hamekontaktilla ei o mulle mitenkään vastenmielistä.
Googleen kun laittaa hakusanaksi niin ei tunneta. Mikä tämä on oikeasti? Nyt alkoi kiinnostaa.En tiijä.
Poika rapakon takaa saa suomentaa
Mitäs tartutti moisen sanonnan...
en ole koskaan juonukkan kahvia, kerran maistoin mutta sitä ei varmaan lasketa.Kahvia, mutta kuka piilotti sinne hiuksen
Arvaan, kun en tiedä.ookoo..
en ole koskaan juonukkan kahvia, kerran maistoin mutta sitä ei varmaan lasketa.
Toi kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että mieleni tekisi kysyä lisää.Jää pohtimaan miehelle luovaa jumppahetkeä ensi viikon lomapäiviin
Tarkotta suden paska.En tiijä.
Poika rapakon takaa saa suomentaa
Mitäs tartutti moisen sanonnan...