kahvikirahvi
Mitähän kaikkea oot säilönyt sinne :xmas:Mun housuista kun ei tiedä...mä oon aika jyväjemmari
Mitähän kaikkea oot säilönyt sinne :xmas:Mun housuista kun ei tiedä...mä oon aika jyväjemmari
ei nyt sentään, ideana on oppia että aina pitää olla valmiina mihin tahansaopetettiinko siellä partiossa et pitää ulokkeen kans olla aina valmiina? sehän on jännä partio ollu.
Siellä on vaikka ja mitä hulluista raksamiehistä valkoisiin rusakoihin...Mitähän kaikkea oot säilönyt sinne :xmas:
Siellä on vaikka ja mitä hulluista raksamiehistä valkoisiin rusakoihin...
Juu, ei kannata..siit voi jopa innostua
Olikse raksamies hullu jo mennessään, vai sekosko se vähitellen oltuaan vuosia eristyksissä? :snotty:Siellä on vaikka ja mitä hulluista raksamiehistä valkoisiin rusakoihin...
menen sänkyyn ja murot ropisee patjalle...
Siinä onki miehelle selittelemistä ku raksamies kurkistaa peiton alta illalla :snotty:
Tais seota ahtaan paikan kammosta.Olikse raksamies hullu jo mennessään, vai sekosko se vähitellen oltuaan vuosia eristyksissä? :snotty:
Voi raukkaaTais seota ahtaan paikan kammosta.
mun rouvan peiton alta on kuikkinu sähkömies eikä se ole aiheuttanut minkäänmoista ongelmaa
Siinä onki miehelle selittelemistä ku raksamies kurkistaa peiton alta illalla :snotty:
ajatellamun rouvan peiton alta on kuikkinu sähkömies eikä se ole aiheuttanut minkäänmoista ongelmaa
:wave: tiibii!:vampire:
taisin muuten valehella, neljä kertaa on palanu pohjaan :ashamed:ajatella
äläs sanojos unessa olisi ollut oikean ruutiksen kaltainen ukko niin viinien jälkeen ei tapahdu kerrassaan mitään
taisin muuten valehella, neljä kertaa on palanu pohjaan :ashamed:
hei sinä kultamussukkapussukkatussukka, pusipusi:kiss::kiss:
Se sopi sinne väliin
sopi sopiSe sopi sinne väliin