Mie oon taas sängyssäJoko menis takas sänkyyn? Johan on tullu oltua ylhäällä muutama tunti.
Mä voisin kertoa kivan seksijutun mutta enpä kerro.Voisin kertoa yhdestä runkkusessiostani mutta enpä kerro
Mä voisin kertoa kivan seksijutun mutta enpä kerro.
Jep, kahvia ja sitten sänkyyn.Mie oon taas sängyssä
Lukemassa & hörpin kupillisen kahvia
Kerro sinä ensin.Kerro kerro
Mie voisin kertoo kivan seksifantasian mutta enpäs kerro lällällääVoisin kertoa yhdestä runkkusessiostani mutta enpä kerro
Jep, kahvia ja sitten sänkyyn.
Kerro sinä ensin.
Mä voisin mennä ottamaan päikkärit mutta enpäs menekkään lällätiläälääMie voisin kertoo kivan seksifantasian mutta enpäs kerro lällällää
Mie voisin kertoo kivan seksifantasian mutta enpäs kerro lällällää
Mä voisin mennä ottamaan päikkärit mutta enpäs menekkään lällätiläälää
Enpäs kerroOnko se se sidontajuttu?
Mitä himskattia,toisten peiliin roiskitNyt mulla tuntuu että mulla on kerronta vähän huonoa eli voi tulla vähän semmoinen lyhyehkö, kangerteleva ja ei kovinkaan eroottinen tarina, varmaan yhden lauseen mittainen
Runkkailin kerran sellaisen kokovartalopeilin edessä silleen eroottisesti ilmehtien ja lopuks ruiskaisin mällit siihen peiliin. Ei ois kannattanu ruiskaista siihen ku valu sinne peilin ja karmin väliin, niin niitä ei saanu ilman purkamista pois Tuskin sitä enää saa edes purettua ku se on varmasti liimaantunu sillä.
No onneksi ei ollu oma peili
Kerroit sittenkin.Nyt mulla tuntuu että mulla on kerronta vähän huonoa eli voi tulla vähän semmoinen lyhyehkö, kangerteleva ja ei kovinkaan eroottinen tarina, varmaan yhden lauseen mittainen
Runkkailin kerran sellaisen kokovartalopeilin edessä silleen eroottisesti ilmehtien ja lopuks ruiskaisin mällit siihen peiliin. Ei ois kannattanu ruiskaista siihen ku valu sinne peilin ja karmin väliin, niin niitä ei saanu ilman purkamista pois Tuskin sitä enää saa edes purettua ku se on varmasti liimaantunu sillä.
No onneksi ei ollu oma peili
Ei hyvää päivää sua ja sun limasia juttujas...lenti kahvit monitoriin ja näppäimistölle suusta ja naurulle ei meinaa loppua tulla! Onko nyt hyvä mieli häh?
Kerroit sittenkin.
Mitä himskattia,toisten peiliin roiskit
Ei, enkä tykkäis...peiton pitää olla pehmee, myös päiväpeiton.Ihan semi ok, kiitos kysymästä
Onko sulla pitsistä päiväpeittoa?
Ei, enkä tykkäis...peiton pitää olla pehmee, myös päiväpeiton.
Oliko siinä päiväpeitossa sopivan kokoinen reikä?Oikein, sillä kysäisin ku mulla ois yks tarina sellaisesta