The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuhma mamma kun lähti hakemaan kahvia keittiöstä kesken hellän hetken :unsure::rolleyes::sneaky:
Mintusta olis ollu niin paljon mukavampaa jäähä köllöttämään kainaloon & leipomaan kättä :rolleyes:;):D
20 min varmaan jo ehti leipoa kainalossa.
 
Nyt mulla tuntuu että mulla on kerronta vähän huonoa eli voi tulla vähän semmoinen lyhyehkö, kangerteleva ja ei kovinkaan eroottinen tarina, varmaan yhden lauseen mittainen :)
Runkkailin kerran sellaisen kokovartalopeilin edessä silleen eroottisesti ilmehtien ja lopuks ruiskaisin mällit siihen peiliin. Ei ois kannattanu ruiskaista siihen ku valu sinne peilin ja karmin väliin, niin niitä ei saanu ilman purkamista pois (n) Tuskin sitä enää saa edes purettua ku se on varmasti liimaantunu sillä.
No onneksi ei ollu oma peili :unsure:

Kerro sinä ensin. :D:p
 
Nyt mulla tuntuu että mulla on kerronta vähän huonoa eli voi tulla vähän semmoinen lyhyehkö, kangerteleva ja ei kovinkaan eroottinen tarina, varmaan yhden lauseen mittainen :)
Runkkailin kerran sellaisen kokovartalopeilin edessä silleen eroottisesti ilmehtien ja lopuks ruiskaisin mällit siihen peiliin. Ei ois kannattanu ruiskaista siihen ku valu sinne peilin ja karmin väliin, niin niitä ei saanu ilman purkamista pois (n) Tuskin sitä enää saa edes purettua ku se on varmasti liimaantunu sillä.
No onneksi ei ollu oma peili :unsure:
Mitä himskattia,toisten peiliin roiskit :eek::eek:;):sneaky::cautious:
 
Softy
Nyt mulla tuntuu että mulla on kerronta vähän huonoa eli voi tulla vähän semmoinen lyhyehkö, kangerteleva ja ei kovinkaan eroottinen tarina, varmaan yhden lauseen mittainen :)
Runkkailin kerran sellaisen kokovartalopeilin edessä silleen eroottisesti ilmehtien ja lopuks ruiskaisin mällit siihen peiliin. Ei ois kannattanu ruiskaista siihen ku valu sinne peilin ja karmin väliin, niin niitä ei saanu ilman purkamista pois (n) Tuskin sitä enää saa edes purettua ku se on varmasti liimaantunu sillä.
No onneksi ei ollu oma peili :unsure:
Kerroit sittenkin. :eek: :notworthy: :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä