Päivää kettinkiin.
Tsih!
Ja miks pitäis liikkua muuta kuin sohvan ja lähibaarin väliä?
Tsih!
Ei ole pakko. Mä käyn vain töissä. Viikonloppuisin kaverilla joka on kävelymatkan päässä.Päivää kettinkiin.
Tsih!
Aloin muuten miettimään että en juuri koskaan istu sohvalla..meillä on sellanen epämukava puusohva jolla ei kyllä tee mieli istua...enkä mä käy baareissakaan.Päivää kettinkiin.
Tsih!
Mulle sohva tai nojatuoli on paras. Niissä selkä ei tule kipeäksi.Aloin muuten miettimään että en juuri koskaan istu sohvalla..meillä on sellanen epämukava puusohva jolla ei kyllä tee mieli istua...enkä mä käy baareissakaan.
Sulla ei oo mitään iloa elämässä. Ei soffalla lötköttelyä eikä baarissa rötköttelyä.Aloin muuten miettimään että en juuri koskaan istu sohvalla..meillä on sellanen epämukava puusohva jolla ei kyllä tee mieli istua...enkä mä käy baareissakaan.
Nääh, luonto on hoitanut niin että meiän puolelta koivujen lehdet lentää naapuriin ja naapurin koivut heittää lehtensä meille, säilyy naapurisopu silleen parhaitenSulla ei oo mitään iloa elämässä. Ei soffalla lötköttelyä eikä baarissa rötköttelyä.
Voitko edes haravoida sun lehtiä naapurin pihalle?
On sun elämä iisiä.Nääh, luonto on hoitanut niin että meiän puolelta koivujen lehdet lentää naapuriin ja naapurin koivut heittää lehtensä meille, säilyy naapurisopu silleen parhaiten
ei iisi oo suoraan suomalainen sana vaan slangisana sanasta easy...eli etkähän oo oppinutOn sun elämä iisiä.
Huomasitko, oon oppinu yhden ulkomaalaistaustaisen sanan, iisi.
komaalaistaustainen sana.ei iisi oo suoraan suomalainen sana vaan slangisana sanasta easy...eli etkähän oo oppinut
Näin ainakin muistelen tuosta iisi sanasta..*muistelee*
Toi vetoisuus muuten on asia jolle monissa kämpissä on tehtävissä paljonkin ihan pikkurahalla ilman massiivisia remontteja.Mua kiinnostais tietää rauta arvot ja eiks alhanen hemppakin aiheuta palelua..näin ainakin muistelen *muistelee*
ja on tää talokin aika vilposa ja vetoisa...en tiiä, emmä ennen näin herkästi palellu..mikä lie vilukissa musta on tullu
Iltaa.
Ihan varmasti olen tavannut toffon.Öitä.
Toinen selitteli kerran, mistä se kolistelu johtui. Pakko oli arvata, ettei tuo ihan tavallinen kerho ole
Nuolesta ylös, näet vanhasta keskustelusta sen kun koko porukka heräsi yhden kuorsaukseen
Mulla vasta aamuversio.Päiväkaffetta mukissa