Pitänee jutella mukavia nuapurille, isolle tielle kun on 3km niin ei viitti koko matkaa kolataNääh...toi vaan huutaa hiukan kiukkusemman makusta lumikolailua
Tai ihan selkeetä etäpäivää
Laita se kuvaKasvisbolognesepizza
Täytyy olla hel-ve-tin arvokas maapläntti jonka vuoksi kaivetaan satakolkytviistuhatta nuoren miehen hautaa.Monte Cassino
Tappiot lopuksi oli liittoutuneilla jopa sataviisitoistatuhatta ja saksalaisilla kaksikymmentä tuhatta. Noin.
Kuolleita ei ollut kuin 40-50 tuhatta liittoutuneilla, kadonneet ja haavoituneet siihen lisäksi. Saksalaisilla kuolleita noin 10-20 tuhatta. Maapläntti niin kuin kutsuit oli siis Monte Cassinon luostari, muutaman hehtaarin kokoinen alue. Mutta tärkeä maastonkohta. Ensin saksalaiset ei sijoittaneet joukkojaansa itse luostariin koska katsoivat sen niin merkitykselliseksi historialliseksi kohteeksi että halusivat jättää luostarin sotatoimien ulkopuolelle. Jenkkien kenraali Clark kuitenkin luuli että saksalaiset olivat miehittäneet luostarin ja komensi yli tuhannen pommikoneen pommituksen sinne. Pommituksen jälkeen saksalaiset katsoivat että ei ole enään historiallista luostaria jäljellä koska jenkit pommitti kaikki matalaksi joten miehittivät muutamalla kymmenellä laskuvarjojääkärillä luostarin rauniot. Taisteluiden kiivaimissa vaiheissa luostarin raunioilla oli jopa toistasataa laskuvarjojääkäriä. Vastassaan tuhansia liittoutuneiden sotilaita. Monista eri kansallisuuksista. Briteillä tietenkin, algerialaisia, ranskalaisia, oliko vielä etelä-afrikkalaisia, ainakin australialaisia ja uusi-seelantilaisia. Jenkkejä kans.Täytyy olla hel-ve-tin arvokas maapläntti jonka vuoksi kaivetaan satakolkytviistuhatta nuoren miehen hautaa.
Kukas neuvostokenraali se sanoikaan, että suomen sodissa voitettiin just sen verran maata, että voidaan haudata kuolleemme?
No mutta onneksi sinulla ummetus helpotti.
No mutta onneksi sinulla ummetus helpotti.
muista lääkkeet 7.00.Monte Cassino
Kymmenkertaista ylivoimaa vastaan muutamat vihreät pirut eli muutama tuhatta 1.Laskuvarjojääkäridivisioonan sotilasta piti tuota kukkulaa neljän kuukauden ajan. Vastassa kymmenien tuhansien miehien armeija panssareilla ja tykistöllä joka oli jopa sata kertaa isompi.
Puhumattakaan pommituksista joista ensimmäinen oli yli tuhannen pommikoneen pommitus.
Tappiot lopuksi oli liittoutuneilla jopa sataviisitoistatuhatta ja saksalaisilla kaksikymmentä tuhatta. Noin.
Mene rantoja pitkin, pääset talven potkurillaPitänee jutella mukavia nuapurille, isolle tielle kun on 3km niin ei viitti koko matkaa kolata
Pitsilässä ja kuukkelit, aloita taas... Mitä se Bitch sanoi vakoilukamerasta ja jostakin laitteesta, miten ne menee sekaisin? Kenellä? Hänhän kuuntelee omaa ääntään päivät pitkät, mutta onko ketjussa kaikilla niitä välineitä?Ai nii. Mielipiteeni kaupungissa asumisesta.
Sattumalta täs on asialla se toinen mr. Narttu
Mut on kätevää, että jotkut laulut on tehty valmiiksi niin ei itte tartte.
Sori, nukuin ilman laitetta.
Mut jaa sinäkin mun sängyssä.
Mie meen nyt suihkuun.
Se kun ei riitä että pääsee rantoja pitkin, potkurilla tai lumikengillä ei viitsi Helsinkiin asti tarpoa. Ois se melkein toi kansanvaunu saatava mukaan.Mene rantoja pitkin, pääset talven potkurilla
Vai onko teilä syväsatamaranta?
Maantiellä lumikengillä helppo, kun ei hiekoitus haittaa
Ilmankos seisautti.Pizza vittu
Mä haluan käyttää pizza sanaa. Ei sekään väärin ole. Mun mielestä.Pitsa on muuten kieliopin mukaan ihan oikein kirjoitettu.
Jo vuoden 1979 Kielikellossa huomautetaan, että "koska sanan tarkoittama ruokalaji on Suomessa jo perin yleinen, suositetaan ensisijaisesti asua pitsa".
Ei olekaan, molemmat on oikein.Mä haluan käyttää pizza sanaa. Ei sekään väärin ole. Mun mielestä.